Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 16:44

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
komende facelift 997 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
porsche 996 targa
valkenburg a/d geul
Bericht komende facelift 997
Beste Forumleden

Een paar weken vroeg ik advies over een eventuele overgang van mijn huidige 996 Targa naar een 997 ( s )

Waarom geen nieuwe Targa ?

Gevoelsmatig wil ik nu voor meer sportiviteit kiezen , daarom ga ik voor de coupe S met schakelbak en geen tiptronic meer .
Mede naar aanleiding van jullie welgemeend goed advies , ga ik waarschijnlijk voor een nieuwe of jonge 997 S .

Zie ik tot mijn niet geringe verbazing !! dat er in mei/juni a.s alweer een facelift aankomt , ( andere achterlichten , licht gewijzigigde voorbumper en het interieur wat aangepast ) dus ga ik nu weer twijfelen om de aankoop uit gaan stellen tot dan of iets later .

Wat vinden jullie hiervan , is dit eigenlijk niet wat vroeg ? je zal maar net een nieuwe hebben besteld
Jullie mening graag

(by the way , vandaag weer even met de Targa even heerlijk gereden richting koln en terug, en wow waarom eigenlijk die 997 )

Valkenburg a/d Geul

27 aug 2006 20:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/Belgiƫ
Bericht 
Effe de zoekknop gebruiken en dan zie je dat dit onderwerp HIER al uitvoerig bediscussieerd werd :wink:
Dus slotje maar

Laatste update 22/10/2013

27 aug 2006 20:42
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2 berichten ]