|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Klassieker importeren, VS, hoe en wat
Auteur |
Bericht |
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Klassieker importeren, VS, hoe en wat
Ik heb even een aantal zoektermen geprobeerd, maar ik vind nergens nou echt een goed antwoord, sterker nog, als zoekterm klassiek import invoeren levert niks op! Maar ik meen toch af en toe gelezen te hebben dat iemand dit deed.
Dus bij deze mijn vraag, welke keuringen, burgerpesterijtjes, en andersoortig papierwerk moet aan voldaan zijn? Wij willen de 928 ergens in maart/april eens gaan importeren hier.
De site vd RDW is trouwens compleet waardeloos, die heb ik ook al afgezocht.
|
24 jun 2007 23:00 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Maarten kan je helpen, heeft net succesvol een Carrera 3.0 uit de states over laten komen. PB sturen?
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
25 jun 2007 0:08 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Jaja: zet mij maar weer aan het werk
Ik zal, als hij op kenteken staat, alles eens hier neer zetten!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
25 jun 2007 8:31 |
|
|
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Mijn dank is groot!
|
25 jun 2007 12:04 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
RDW lijkt inderdaad opzettelijk zo vaag mogelijk.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
25 jun 2007 12:20 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Even een stukje tekst van de RDW site:
Om toch een kenteken voor het voertuig te kunnen krijgen, moet u aantonen dat het ingeslagen Voertuig Identificatie Nummer (VIN) bij het betreffende voertuig hoort.
Hulpmiddelen bij de identificatie kunnen zijn:
het originele typeplaatje; een verklaring van de voertuigfabrikant; een invoerdocument; een naslagwerk over het betreffende voertuig; een oorspronkelijke aankoopnota; een origineel defensiekenteken bij een voormalig legervoertuig.
Je VIN moet dus bij dit voertuig horen. Tja? Ik heb een CVO opgevraagd (EUR 180 bij Pon) maar daarmee bewijs ik volgens mij nog steeds niet dat de VIN bij dit specifieke voertuig hoort.
Wat mij opvalt van de site van zowel de douane als de RDW dat ze beide erg vaag zijn. En ik heb ook het gevoel dat ze dat express doen!!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
26 jun 2007 17:56 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Mooie reden om af en toe wat af te keuren of wat extra kosten in rekening te brengen. Die 'speciale keuringsprocedure' voor auto's zonder CvO is een goed voorbeeld, dok iets van 1000 euro en je auto is ineens 'wel goed', zonder dat ze vermelden wat er voor dit geld nou precies wordt gedaan. Daar heb ik wel wat omschrijvingen voor, maar die zijn niet erg vriendelijk.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
26 jun 2007 19:04 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
|
|