Vandaag voor de herkeuring (APK) geweest. Joepie, m'n APK papiertje weer op zak. Gisteren bij Alpo een nieuwe fusee-kogel gehaald, thuis gelijk gemonteerd en de verlichting gerepareerd. Eindelijk kan er weer gereden worden na zeker 2 jaar uit de running te zijn geweest. Moet nog wel de dorpellijsten nog monteren en dan is ze foto-waardig om op het forum te showen. Dan denken jullie natuurlijk weer "doe dat dan voor de keuring"!! Tja, ik wilde gewoon zo graag haar weer ff "voelen,horen". Tevens heb ik nog een druk thuisleven zodat die factor TIJD nog weleens ontbreekt. Volgende week ff wat tijd vrijmaken om die laatste puntjes af te maken. Ik moet tenslotte eind september naar Zwitserland toeren dus dan moet ze er wel goed uitzien!!!
_________________________________________ Helaas even zonder. Vehere Porsche necesse est
30 aug 2007 23:18
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Eindelijk!!! Ik kan weer boxeren!!
ron2.2E schreef:
Dan denken jullie natuurlijk weer "doe dat dan voor de keuring"!!
Nee hoor ... rijden moet je ... en dat kan best zonder side-skirts
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum