|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 1 bericht ] |
|
Auteur |
Bericht |
Clément
|
Targa dak
Ben nog niet bekend met forums, maar het eerste nut heb ik al gehad. betrof het slot van mijn Targa dak. Het slot waar de hendel in past was uitgelubberd en bijna gebroken. Werd op dit forum gewezen op het er omheen solderen van een busje. Heb zelf nog een eenvoudigere manier gevonden, die iedereen zelf kan hanteren. Bij de Gamma 2 messing verloopbusjes 15 x 14 mm gekocht (t.b.v. waterleidingen). Slot voorzichtig samengeknepen met tang, busje past er precies overheen. Voor de extra stevigheid daaroverheen nog een roodkoperen RK sok. Alles is te doen met het dak nog op de auto, 10 minuten werk. De DUNNE ROODkoperen sok kan desgewenst worden ingekort, maar is niet nodig. De verloopbussen kan ik iedereen aanraden als voorzorg vóór het uitlubberen cq breken van het slotje. Kosten ca € 6,-. Succes.
|
17 okt 2010 15:44 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 1 bericht ] |
|