Goed om te zien dat de schrik alweer uit de benen is (dat heb je trouwens echt snel gedaan
) en de zoektocht is begonnen.
Ik kan niet helemaal met je meedenken want ik had een 3.4 996 met 300pk maar ben ook van de 996 naar de 997 overgestapt. Ga eens proefrijden, dan weet je t. Doe niet net als ik (of juist wel) en stap eerst in een 997 S want dan denk ik dat je er wel uit bent. Het moet een 3.8 worden.... Ik was meteen verkocht na de eerste proefrit.
Brandstofverbruik ligt bij mij duidelijk hoger maar dat komt omdat ik in Duitsland woon nu en dus gemiddeld duidelijk hogere snelheden rijdt. Andere 997 rijders zitten op een verbruik, dat dicht lag bij wat ik in Nederland ´deed`zo tussen de 1:9 en 1:10. Nu zit ik meer rond de 1:7 a 1:8 maar zoals gezegd ligt meer aan mijn gasvoet en de mogelijkheden die rijden in Duitsland nu eenmaal bieden.
Maar zoals zo vaak gezegd, de zoektocht alleen is al heerlijk.... Zoek binnen je budget een zo nieuw mogelijk exemplaar dan heb je een motor aan boord die (meer) modificaties heeft gehad.