Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van letter op de motorkap of weet iemand of er een mal bestaat om de gaten te boren. Ik heb een nieuwe motorkap, maar er zitten geen gaten in en heb geen maatvoering.
01 feb 2013 18:35
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Letters op motorkap
Welkom op dit forum John
Als je wilt kan je je hier even netjes vorostellen ..
.... dan weten we meteen over wat voor een type Porsche we praten - en in welke type motorkap je gaten wilt boren
01 feb 2013 18:38
Johnvk
Ik heb een porsche 911L SWB uit 1968 gekocht en komt uit de USA. Heb de auto helemaal uit elkaar gehaald en is klaar om gespoten te worden. Ik heb een nieuwe motorkap gekocht, omdat ze een ducktail hadden geplaatst op de auto en vond deze niet passen bij een Porsche uit 1968.
01 feb 2013 18:51
arjan
paar fototjes van het project kan geen kwaad
01 feb 2013 18:58
Johnvk
Van het hele project ben ik foto's aan het maken en zal ze zo af en toe wel plaatsen. Moet alleen nog zoeken hoe ik ze kan plaatsen, maar kom er wel uit. Heb me net aangemeld en zal zeker nog de nodige vragen plaatsen om geholpen te worden.
01 feb 2013 19:01
richard911sc
welkom, ik zeg pinnetjes eraf knippen en dubbelzijdige tape gebruiken werkt ook prima, zit er bij mij al 10 jr zo op. gr richard
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum