Ik ben op zoek naar een koffer set, die de bagage ruimte van een klassieke Porsche optimaal benut. Ik zie bij Porsche en bijvoorbeeld Cabriostore wel sets voor vanaf 996 (is de 993 koffer ruimte significant anders?) maar niets voor de early 911. Iemand nog een tip? Zoek naar iets voor voorin en ook op de stoelen achter. Dank en groet, Tristan
22 jul 2013 16:30
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
Re: Koffers klassieke 911
Good luck! Ze bestaan....,maar ...zijn heel schaars en heel duur! Kijk er ook regelmatig naar op oa ebay.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
Haha! Eentje...lelijk ook nog....voor 1500! Stelletje mafketels!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
22 jul 2013 21:13
Car4S
Den Haag
In de laatste uitgave van het blad van de Nederlandse Porsche Club staat een grote advertentie voor koffersets voor alle Porsches ....... Ik kan niet kijken, heb mijn exemplaar uitgeleend aan een andere P rijder!
_________________________________________ In Nederland kun je niet verdwalen, hoogstens omrijden.
23 jul 2013 13:34
horn
PF #57
mijn ervaring is gewoon zachte tassen gebruiken. Die kan je kneden waar het past.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
23 jul 2013 14:14
Tilt!
In theorie alleen voor waterkokers maar misschien zoekt één of andere waterkoker ook een set, of misschien ben jij er ook iets mee...
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
23 jul 2013 16:22
Tristan
993 Targa en
993 C4S
ex 964 C2
Brussel
Ik heb nu ook iets gevonden op Hillsalive.co.uk. Ze hebben een set voor de 930 (met en zonder servo) op de website staan. Daar maar eens achteraan ook, dat zou volgens mij moeten passen... Dank en groet, Tristan
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum