|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 1 bericht ] |
|
Auteur |
Bericht |
Aircooler
|
Bedankt
Beste mensen, Ik kom toch nog even terug om jullie te bedanken voor de roerende woorden, bloemen en mooie cadeaux vanwege mijn afscheid. En...meer dan 1.000 hits op mijn topic. Het is dat moderator horn de stroom van reacties heeft moeten indammen, maar anders was het enthousiasme nog veelomvattender geweest, mag ik aannemen. Overigens wil ik mijn bewondering uitspreken voor moderator horn. Het lukt hem toch maar mooi dit forum zijn waardigheid te laten behouden ondanks de soms merkwaardige bij vlagen onvolwassen inzendingen met een hoog dinky toy gehalte. Een ieder veel veilige kilometers tegewenst en bedenk, dat als je een keer een korte vertraging oploopt door een inhalende vrachtauto, daar best eens je favoriete whisky of bestelde luchtfilter in zou kunnen zitten. Aircooler
|
09 okt 2013 7:28 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 1 bericht ] |
|