Wie heeft de gouden tip? Ben net mijn schoonouders met mijn weekendtas in de kofferruimte. Nu gaat alleen de kofferklep niet meer open.... Er staat wel nog spanning op de kabel,maar krijg hem niet ver genoeg uit getrokken om hem te openen. Zelf denk ik eraan de hendel los te schroeven zodat ik de kabel verder kan uittrekken. Fijne kerst!
25 dec 2013 14:38
912
Re: Kofferklep niet meer open
En wij weten allemaal welke type je hebt...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
Zit er geen noodontgrendeling achter het binnenscherm linksvoor, net zoals bij een 993?
25 dec 2013 15:26
Japhie
Dank voor de snelle reacties! Even een half uurtje rust van de schoonouders!!! Heb idd aan de kabel kunnen trekken van binnen uit. De kabel bleek niet strak genoeg in het openingsmechanisme te zitten. De draad is ook er versleten. Er zit idd ook een noodmechanisme links voor. Deze was trouwens doorgeknipt door de vorige eigenaar. Smakelijk alvast voor iedereen!
25 dec 2013 16:31
horn
PF #57
ik las in eerste instantie dat je schoonouders vast zaten
Laat de noodkabel wel repareren. is wel handig om te hebben.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
25 dec 2013 17:44
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
ik zou zeggen dat je de kofferklep niet open krijgt en dat je ze toch echt weer terug naar huis moet brengen want zonder hun tas kunnen ze toch niet?
en dan heeeeel hard weer terugrijden naar het vakantieadres!!!!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
Gebruikers op dit forum: DStout, FAST WebCrawler [Crawler], Google [Bot], Targa Floriaan
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum