Auteur |
Bericht |
Stephan911
|
minder kentekenplaat, meer auto
Oke, kentekenplaten zijn nu eenmaal verplicht , maar omdat ze zo lelijk zijn zit ik eraan te denken om de plaat aan de binnenzijde van die zwarte rand (rondom de cijfers/ letter combinatie) weg te snijden, zo scheelt dat weer paar mm in hoogte en breedte van te totale plaat en zie je meer van de auto ''overdreven gezegt''. Zou ik dit kunne doen zonder problemen te krijgen met apk/ rdw ?? de plaat word alleen een fractie kleiner, zal max 5mm in breedte en hoogte zijn. Heeft iemand hier misschien ervaringen mee ? Ben benieuwd t is dus maar een vraag. Ik pak niet zomaar de zaag ter hand
|
27 maart 2014 22:34 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Re: minder kentekenplaat, meer auto
Kom je niet mee door de apk
Laat een paar mooie stickers maken Orginele maat of kleiner en je normale platen voor de spk met dubbelzijdig tape
Ik heb voor en achter een sticker vind het top
_________________________________________ remmen is angst
|
27 maart 2014 22:38 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Heb voor ook een sticker op normaal formaat. Valt dan niet zo op dat ie niet echt is. En idd reserveplaat met tape in het vooronder voor oom agent. Als er controle is bij de APK moet die plaat overigens wel met schroeven worden bevestigd (door de sticker heen), tape is dan niet voldoende, maar tot nu toe geluk gehad.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
27 maart 2014 22:52 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Heb ook targa, ook sticker, bij APK niks schroeven, gewoon met tieraps vastzetten, ook al paar keer herkeuring gehad, geen enkel probleem
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
27 maart 2014 23:55 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Zijn deze stickers ook reflecterend geel? Ik bedoel, in het donker pikt een tegemoetkomende politiewagen je er zo uit zonder reflectie, en op flitsapparatuur is het misschien ook te zien en krijg je een boete voor ondeugdelijke kentekenplaten.
|
28 maart 2014 0:11 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Geloof me, ik had zo'n stickertje op de voorkant van mijn (ex-)Donkervoort S8, geflitst dwars door het hoge gras, hoopte nog dat dat gras mijn redding zou zijn, maar kreeg hem keurig opgestuurd, en na een paar dagen al!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
28 maart 2014 0:25 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Gewoon doen - je kentekenplaat verknippen - en dan elk jaar een cijfertje omhoog
|
28 maart 2014 2:36 |
|
|
Pw250
964
|
Met Speedster ook sticker, danwel erg klein!, nog niet aangehouden maar boete is fors. En als de plaat er (Bij apk) er maar op zit hoor. Naar mijn weten geen verplichte bevestiging regels. Ik zou de off platen niet gaan verknippen.
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
28 maart 2014 10:22 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Bij een Donkervoort past het gewoon niet. Of hij moet voor je radiator, maar dan heb je geen koeling.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
28 maart 2014 10:26 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Volgens mij kost 10 km/uur te snel rijden meer ....
|
28 maart 2014 15:40 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
De boete zou € 130.00 zijn...
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
28 maart 2014 16:02 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Op de 993 ook al jaren gewoon een sticker . . . . zoveeeeel mooier. Plaat met houder liggen in het vooronder. Helaas inmiddels wel 2 gaatjes voor de apk moest de plaat "deugdelijk" worden bevestigd. Waarbij deugdelijk natuurlijk een rekbaar begrip is.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
31 maart 2014 10:43 |
|
|
Pw250
964
|
Sticker is zeker duurder, volgens mij is 130,- namelijk ook al niet meer actueel
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
31 maart 2014 11:06 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
De politie "tolereert" kleinere kentekenplaten en stickers op auto's waar het écht een probleem is om een full size kentekenplaat te plaatsen. Niet altijd, je kunt ook pech hebben natuurlijk. Een agent KAN handhavend optreden, hoeft niet. Kwam er destijds ook steeds mee weg op mijn Evo6, daar ziet een grote plaat ook niet uit. En bij een Donkey al helemaal niet; Bij een 911 denk ik dat je de klos bent met een (kleinere) sticker of kentekenplaat, hetzij je hebt geluk omdat het niet opvalt.
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
31 maart 2014 11:28 |
|
|