Auteur |
Bericht |
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
velgen,over smaak valt te twisten
NIET mooi (en TE groot) die 19 inch sportdesign velgen, naar mijn smaak.
Maar wat vinden jullie?
Vul de poll in, en we zien wat de forumsmaak is.
Bedankt voor de medewerking!
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
15 jun 2005 23:28 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ziet er wel sporty uit, heb je toevallig ook foto's schuin van voren of achteren?
|
15 jun 2005 23:35 |
|
|
outletvalve
|
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
|
15 jun 2005 23:38 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
super
hoe groter en breder des te mooier
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
15 jun 2005 23:47 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
In tegenstelling tot al die speedline velgen en hoe ze ook mogen heten vind ik dit gewaagd, maar niet te. Verkocht aan jou dus? (ik wist niet dat TJ ook nieuwe P's verkocht, hoe zit dat precies? Km-stand 0 staat er. Maar ik neem toch niet aan dat er nieuwe P's buiten het dealernetwerk worden verkocht?
En deze stond er ook bij:
Mooi hoor!
|
15 jun 2005 23:48 |
|
|
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
ik ben natuurlijk bevooroordeeld omdat ik net dezelfde auto gekozen heb (wel een S)
Eerlijk gezegd vind ik dat je die velgen "live" moet zien.
Ik weet niet hoe het komt ,maar op een foto zijn ze niet zo mooi als in werkelijkheid;
Die opm kreeg ik touwens al van verschillende mensen. Blijkbaar zien ze er op een foto té druk uit met al die spaken , live ogen ze een stuk cooler.
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
16 jun 2005 0:29 |
|
|
don_carrera
P O R S C H ENUTH
|
het is net een giraff verlagen die handel ziet niet uit...
tja mijn smaak he
_________________________________________ HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E
NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.
|
16 jun 2005 0:31 |
|
|
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
1 tip : laat ze behandelen door protech, even met de velgenreiniger erop spuiten , dan hogedruk en klaar!
Bij handwerk is't een serieuse karwei....hoewel, alles went, t 'gaat na 2 maand al een stuk vlotter...
En, ik kan't weten , want I HATE DIRTY WHEELS....
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
16 jun 2005 0:33 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik vind het strak. Blijven mooie velgen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 jun 2005 6:21 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
mooie velgen, maar inderdaad wagen staat veel te hoog waardoor het er niet uitziet. Ik heb zelfde soort velgen op mijn 993 (GT3 velgen) en vind het super staan (zie avatar). Ik vind het wel velegn itt speedlines bijv die niet onder elke Porsche staan...
Velgen te groot??? niet zo heel erg snel vind ik zelf, eerder te klein dan te groot...
Velgen reinigen doe je niet met een borstel maar gewoon met een goede velgenreiniger, erop spuiten, 1 minuutje laten zitten en afspuiten, klaar.
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
16 jun 2005 7:17 |
|
|
horn
PF #57
|
Is bij mij niet genoeg. Opspuiten, borstelen, afspuiten.
Vind zelf de GT3 velgen erg mooi, maar idd niet mooi op oudere modellen - is persoonlijk.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 jun 2005 7:50 |
|
|
John
Cayenne
|
Zozo, wrom bij mij niet dan, die van mij zijn ook geprotecht (door luitjes helemaal uit Gent notabene), maar ff inspuiten en afspuiten is er niet bij.
Ik moet gewoon met een duizenddingendoekje en de tuinslang handmatig mijn velgen wassen, mooi worden ze wel hoor.
Velgen Protechen, mijn advies, niet doen.
|
16 jun 2005 8:06 |
|
|
outletvalve
|
Tja, als ik die foto van Beltar zijn auto zie staat het al een stuk mooier, misschien moet ik mijn mening wel gaan bijstellen.
Inderdaad zie ik nu ook dat de 911 van mijn foto's ( overigens een auto die bij TJ te koop stond, nee ik ben helaas NIET de nieuwe eigenaar ) nog TE hoog op z'n poten staat. Waarschijnlijk dat verlagen al een hoop doet!
|
16 jun 2005 8:44 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Was idd ook direct mijn gedachte ; minstens 3 cm verlagen, dan lijken die velgen wss ook iets minder groot en staat 't geheel sowieso beter!
|
16 jun 2005 9:26 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
sluit ik me helemaal bij aan
_________________________________________ Got coffee?
|
16 jun 2005 9:30 |
|
|
porsche964C4
geenHilversum
|
_________________________________________ Weet wat je zegt, maar zeg niet wat je weet
|
16 jun 2005 10:13 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Ik heb de poll niet ingevuld... Deze velgen zijn namelijk wél mijn smaak, maar zouden tóch niet de velgen zijn die ik zou kiezen. Mijn antwoord zit er met andere woorden enigszins tussenin!
Ik vind het hele mooie velgen, maar als ik zelf de keuze zou hebben, zou ik voor andere velgen gaan.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
16 jun 2005 10:23 |
|
|
PieterZ
964 C2 Coupe 91 zwart
BMW 528i 97 Soewart
EX 964 C4 Cabrio 91 NachtblauwUtrecht
|
Die eerste velg (linksboven) dat is het helemaa voor mij! Een simpele 5 spaak blijft toch gewoon het mooiste. Maar ja, het schijnt dat over smaak (niet) valt te twisten. Gelukkig
_________________________________________ ......
Laatst bijgewerkt door PieterZ op 17 jun 2005 9:03, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 jun 2005 10:25 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
16 jun 2005 10:25 |
|
|
porsche964C4
geenHilversum
|
Thanx EriC4C
_________________________________________ Weet wat je zegt, maar zeg niet wat je weet
|
16 jun 2005 10:27 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Wel ... de velgen waar het topic mee begon zag ik voor t eerst op foto ... op Jan (Beltar) zen auto ... had toen iets van "hmmmmzzz" ...
enkele weken later zag ik ze in Leipzig bij de Porschedealer aldaar en heb mijn mening volledig moeten herzien
Onder een 997 zijn ze echt mooi "live"
Wel even de "Cayenne-look" wegwerken ... cm'tje of 3 richting aardkorst en het is helemaal "AF" ...
Dus wat dat betreft kanik alleen maar Beltar zen mening helemaal bevestigen. Live ogen ze stukken beter
Dirk
|
16 jun 2005 14:45 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
hoe dichter de velgen op de auto liggen des te mooier het kijkt
alleen moet je ook een afweging maken hoe laag je hem maakt
bij de mijne rijdt het gewoon niet fijn meer op een slechte weg
alleen op de snelweg kun je doorblazen
op een slechte weg haalt een oud omaatje op de fiets me nog wel in
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
16 jun 2005 22:54 |
|
|
Rene914
914 2.2T '70Beuningen (gld)
|
Formaat is geweldig, maar de uitvoering valt over te twisten, ik zie liever de brede 5 spaak zoals de CUP velgen.
Voor de liefhebbers heb ik nog een setje Cookie cutters liggen. Wie vind die mooi?
|
16 jun 2005 23:25 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Deze velgen lagen toch ook onder die van die Duitser afgelopen weekeinde ? Super om te zien... (maar ik zou ook voor 5-spaaks gaan!)
|
17 jun 2005 10:17 |
|
|
outletvalve
|
Dit:
vind ik dus niet mooi.
In Amerika zijn ze trouwens gek op die BLING BLING velgen.
|
27 aug 2005 23:37 |
|
|