Ik heb een vraag over de voorspoiler. Je hebt aan de linker en rechterkant aan de onderkant van de voorspoiler een soort lip zitten, dat zijn aparte delen van de voorspoiler. Ze moeten los kunnen maar hoe? Ik wil ze zwart spuiten gelijk met de 2 luchthappers aan de zijkant. Die heb ik wel eruit dank zij YouTube . Ik hoor graag van jullie.
_________________________________________ When nothing goes right Go left
01 feb 2018 21:20
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Re: Cayman S voorspoiler
Je valt in herhaling
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
15 feb 2018 22:05
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
Ik krijg ook zoveel informatie. Niet bij te houden
15 feb 2018 22:46
minics
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
Ik kan het nu niet nakijken maar volgens mij zitten deze delen van onderen geschroefd aan de bumper.
15 feb 2018 23:37
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
deze kwam ik afgelopen week nog tegen op het interweb:
Citaat:
Porsche 987 Option Aero Front Spoilers. A: I have them on mine as a factory option. Just had the bumper resprayed so they are off the car at the moment, they just stick on with double sided tape. But I remember the screw holes in the bumper B: Mine actually have screws in them to hold them in place. Plus some adhesive.
16 feb 2018 8:53
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
Met een spiegel onder de auto gekeken. Ze zitten met 6 "pluggen" vast en zeer stevige dubbele zijdige plankband. Durf ze er niet af te halen ben bang dat er wat afbreekt.
18 feb 2018 18:39
Brulaap
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Durf je het ook niet met een plamuurmes oid?
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum