22 aug 2006 16:03
22 aug 2006 16:10
22 aug 2006 16:54
22 aug 2006 17:10
Rob Herfst schreef:Als je echt hard wilt gaan, dan zal je de PSM toch echt uit moeten zetten......
22 aug 2006 17:14
22 aug 2006 17:15
911/964/993 schreef:Rob Herfst schreef:Als je echt hard wilt gaan, dan zal je de PSM toch echt uit moeten zetten......
Waar ligt de grens dan bij psm ingeschakeld?
22 aug 2006 19:09
Carrera4s schreef:Meer dan ver genoeg : ik rij geregeld heel hard een rotonde af, en PSM grijpt nooit in, behalve die ene keer dat het echt nat lag (en dan ben je net blij dat je PSM hebt...)
Dus, voor mij is PSM een must (want ik ben niet zeker dat ik met stuurmanskunst de wagen kan corrigeren als hij uitbreekt).
Voor iemand die graag "donuts" draait of rotondes liever "sideways" neemt, tja... PSM uitzetten hé
22 aug 2006 20:37
22 aug 2006 21:27
22 aug 2006 21:58
911/964/993 schreef:
Welke opties zou de auto dan zo wie zo moeten hebben.:
22 aug 2006 23:51
ppp 356 schreef:Een 996 is goed te rijden zonder optie's, zelfs een airco kan je missen
22 aug 2006 23:58
911/964/993 schreef:Welke opties zou de auto dan zo wie zo moeten hebben.
23 aug 2006 0:00
Rob Herfst schreef:Ik was toch nog één optie vergeten specifiek te melden: geen dak!
23 aug 2006 0:03
23 aug 2006 0:16
sir marco schreef:911/964/993 schreef:
Welke opties zou de auto dan zo wie zo moeten hebben.:
Naar mijn idee :
turbo koplampen (van na november 2001),
stoelverwarming,
18 "" velgen,
6 versnellingen ,
klang pakket ( maakt veel verschil )
PMS ( je wilt niet achterstevoren tegen de vangrail in noodweer)
winterbanden,
garantie.
en als je er niet zakelijk mee gaat rijden een sportuitlaat.
geen :
grijs, groen of rood leer.
te veel spoilers
ik heb geen ervaring met een c 4 dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen
23 aug 2006 6:44