02 sep 2006 22:21
02 sep 2006 22:27
944 toerbo schreef:het is een porsche killer
02 sep 2006 22:34
02 sep 2006 22:37
02 sep 2006 22:38
Devils son schreef:
Porsche-killers zijn vaak wannabee auto's uit het land van de rijzende zon, waarvan de eigenaar denkt dat deze sneller is dan een Porsche.
02 sep 2006 22:45
2.2VTEC schreef:mja, ik vind het woord wannabee enigszins misplaatst in bovenstaande zin hoor Devils son![]()
02 sep 2006 22:51
Devils son schreef:
Als het geen wannabee auto is, hoef je hem geen Porsche-killer te noemen.
Ik denk niet dat de eigenaar van een Koenigsegg zijn auto een Porsche-killer noemt. Ik weet dat eigenlijk wel zeker.
02 sep 2006 22:51
02 sep 2006 23:10
02 sep 2006 23:12
02 sep 2006 23:14
924 schreef:er zal sowieso een andere turbo op gaan komen, een K27 kan erop, opent later en houdt de druk langer vast, andere (grotere) injectoren, brandstofpomp met grotere doorvoer, noem maar enkele dingen... Neem contact op met iemand die hier in gespecialiseerd is en niet zo maar een garage.
02 sep 2006 23:18
944 toerbo schreef:924 schreef:er zal sowieso een andere turbo op gaan komen, een K27 kan erop, opent later en houdt de druk langer vast, andere (grotere) injectoren, brandstofpomp met grotere doorvoer, noem maar enkele dingen... Neem contact op met iemand die hier in gespecialiseerd is en niet zo maar een garage.
Weet ik daarom hier een oproep
Ik zoek iemand die verstand van de 951 heeft en niet met 911
10.000 Euro willen we voor de klus uitgeven
02 sep 2006 23:29
944 toerbo schreef:en dit is toch een porsche forum ?
944 toerbo schreef:C1 c2 c3 c4 911 turbo oud model boxter ben ik al op de snelweg voorbij gegaan.
Alleen maar druk maken over de woordjes porsche killer heb je niets beters te doen
944 toerbo schreef:Maar bij de 7 berichten heb ik nog geen nuttige informatie gekregen.
Rob Herfst, die een aantal berichten eerder al schreef:
ik weet dat Erick zijn 951 behoorlijk is getuned bij de Waalgarage.
misschien hem eens een PB-tje sturen?
02 sep 2006 23:39
944 toerbo schreef:C1 c2 c3 c4 ben ik al op de snelweg voorbij gegaan
02 sep 2006 23:46
2.2VTEC schreef:944 toerbo schreef:C1 c2 c3 c4 ben ik al op de snelweg voorbij gegaan
ja, kleine Citroëns pesten terwijl je al 300 PK aan boord hebt, flink hoor![]()
op zoek naar 150 PK extra om ook de C5 en C6 voorbij te gaan ?
02 sep 2006 23:48
2.2VTEC schreef:944 toerbo schreef:C1 c2 c3 c4 ben ik al op de snelweg voorbij gegaan
ja, kleine Citroëns pesten terwijl je al 300 PK aan boord hebt, flink hoor![]()
op zoek naar 150 PK extra om ook de C5 en C6 voorbij te gaan ?
03 sep 2006 0:25
944 toerbo schreef:C1 c2 c3 c4 911 turbo oud model boxter ben ik al op de snelweg voorbij gegaan
Maar bij de 7 berichten heb ik nog geen nuttige informatie gekregen. en dit is toch een porsche forum ? Zo te lezen heeft niemand ervaring met menig garage. Alleen maar druk maken over de woordjes porsche killer heb
je niets beters te doen
03 sep 2006 0:32
944 toerbo schreef:Alleen maar druk maken over de woordjes porsche killer heb
je niets beters te doen
03 sep 2006 1:51
03 sep 2006 2:19
03 sep 2006 2:19
03 sep 2006 6:00
944 toerbo schreef:C1 c2 c3 c4 911 turbo oud model boxter ben ik al op de snelweg voorbij gegaan
Maar bij de 7 berichten heb ik nog geen nuttige informatie gekregen. en dit is toch een porsche forum ? Zo te lezen heeft niemand ervaring met menig garage. Alleen maar druk maken over de woordjes porsche killer heb
je niets beters te doen
944 toerbo schreef:924 schreef:er zal sowieso een andere turbo op gaan komen, een K27 kan erop, opent later en houdt de druk langer vast, andere (grotere) injectoren, brandstofpomp met grotere doorvoer, noem maar enkele dingen... Neem contact op met iemand die hier in gespecialiseerd is en niet zo maar een garage.
Weet ik daarom hier een oproep
Ik zoek iemand die verstand van de 951 heeft en niet met 911
10.000 Euro willen we voor de klus uitgeven
03 sep 2006 9:47
03 sep 2006 9:53
Chris_lbr schreef:Prachtig project, toerbo ! Ik zou je 951 wel eens willen zien rijden als dat voor mekaar is.![]()
Gezien Koen en ik ook met zo'n 951-project zitten stel ik mij alleen de vraag of je nadien geen regelmatige zware kosten aan de motor e.d.gaat krijgen. Ik veronderstel dat je toch regelmatig een revisie zal moeten laten uitvoeren. Daarom dat we de onze tot +/265 pk hebben laten brengen en het hierbij zal blijven om het betaalbaar te houden.
Ik ben i.i.g. benieuwd naar de reactie van Renn-tech. M.i. is dat hier 1 van de personen die je bij dit project kan helpen en raad geven.
03 sep 2006 10:43