11 sep 2006 18:10
11 sep 2006 18:13
11 sep 2006 18:16
brian951 schreef:Hoi, is er een merkbaar verschil in wegligging tussen een 964 C2 en C4? Aangezien een C4 toch 100 kilo zwaarder is zal hij ook iets langzamer zijn..?
11 sep 2006 18:18
Devils son schreef:Komt nog bij dat met 15 jaar een goede C4 in rechte lijn beter zal presteren dan een slechte C2...
11 sep 2006 18:23
11 sep 2006 18:31
Rob Herfst schreef:En andersom.......
In de bochten merk je dus weldegelijk verschil!
11 sep 2006 18:32
wolf schreef:Echte vent rijdt achterwielaandrijving, findet auch Herr Alois Ruf.
11 sep 2006 18:33
11 sep 2006 18:39
Devils son schreef:Op de grens wel. Maar als je normaal rijdt... nee hoor.
11 sep 2006 18:54
Rob Herfst schreef:Geef mij een C2 en een C4 mee (op de herkenbare punten; onherkenbaar gemaakt als C2 of C4) en ik zal je na de bocht van de A12 naar de A20 bij Gouda vertellen welke de C2 en welke de C4 is!
11 sep 2006 19:07
wolf schreef:Hoe kom je aan die umlaut?
& Walter zegt alles als je hem maar betaalt.
11 sep 2006 19:10
Rob Herfst schreef:Geef mij een C2 en een C4 mee (op de herkenbare punten; onherkenbaar gemaakt als C2 of C4) en ik zal je na de bocht van de A12 naar de A20 bij Gouda vertellen welke de C2 en welke de C4 is!
11 sep 2006 19:14
Devils son schreef:wolf schreef:Hoe kom je aan die umlaut?
Zat standaard bij de PC.& Walter zegt alles als je hem maar betaalt.
Misschien praat dhr. Ruf ook iedereen wel naar de mond.
11 sep 2006 19:17
11 sep 2006 19:26
wolf schreef:Welke toets op mijn yuppy apple, DAT is de vraag.
Und der Walter ist ein hübscher Bursche doch?
11 sep 2006 19:30
Jurgen schreef:Rob Herfst schreef:Geef mij een C2 en een C4 mee (op de herkenbare punten; onherkenbaar gemaakt als C2 of C4) en ik zal je na de bocht van de A12 naar de A20 bij Gouda vertellen welke de C2 en welke de C4 is!
Waarom zo ver weg...?
11 sep 2006 19:32
Jort schreef:Probeer het volgende:
---> " gevolgd door de letter O
Of in het voorbeeld hierboven ---> " tegolgd door U
11 sep 2006 19:33
mhoeneveld schreef:
De draaicirkel van een C4 is nl iets groter
11 sep 2006 19:35
Devils son schreef:mhoeneveld schreef:
De draaicirkel van een C4 is nl iets groter
Ai, dan kan je goed de mist ingaan. De draaicirkel van een 1992-er of later 964 is weer groter dan die van een pre-1992 964 (tenzij gemodificeerd voor montage van 17").
11 sep 2006 19:57
11 sep 2006 19:59
Rob Herfst schreef:In de bochten merk je dus weldegelijk verschil!
11 sep 2006 20:02
11 sep 2006 20:07
mhoeneveld schreef:Jurgen schreef:Rob Herfst schreef:Geef mij een C2 en een C4 mee (op de herkenbare punten; onherkenbaar gemaakt als C2 of C4) en ik zal je na de bocht van de A12 naar de A20 bij Gouda vertellen welke de C2 en welke de C4 is!
Waarom zo ver weg...?
Kan ik je zo bij jou voor de deur vertelen en ik hoef er slechts stapvoets mee te rijden
De draaicirkel van een C4 is nl iets groter
11 sep 2006 21:09
Double G schreef:mhoeneveld schreef:Jurgen schreef:Rob Herfst schreef:Geef mij een C2 en een C4 mee (op de herkenbare punten; onherkenbaar gemaakt als C2 of C4) en ik zal je na de bocht van de A12 naar de A20 bij Gouda vertellen welke de C2 en welke de C4 is!
Waarom zo ver weg...?
Kan ik je zo bij jou voor de deur vertelen en ik hoef er slechts stapvoets mee te rijden
De draaicirkel van een C4 is nl iets groter
Och, zelf door alleen het stuur te draaien zodat je kan zien of er vanvoor een aandrijfasje in het wiel prikt en je weet genoeg
11 sep 2006 21:20
ruud964 schreef:O ja ik heb nog geen 964 c2/993 2 / 996 2 (geen turbo's) in ritten meegemaakt die mij op een bochtig parcours (als ik het echt niet wilde) los kon rijden.