14 sep 2006 23:18
14 sep 2006 23:26
14 sep 2006 23:54
15 sep 2006 0:13
15 sep 2006 8:46
Retep968 schreef:Heeft iemand een verklaring waarom ik bijna alleen de nieuwere types 911 zag, zowel op de autobahn, de B-wegen en in dorpen en steden?
(P.S. idem in Oostenrijk...)
15 sep 2006 8:54
Retep968 schreef:Make no mistake, prachtig om weer een 996 Turbo met 200-nog-wat voorbij te zien komen. Daar gaat het niet om. Maar iets meer variatie (SC's, 3.2's, 964's, 944's, 924's en zelfs 993's etc.) heb ik wel gemist.
15 sep 2006 9:05
15 sep 2006 9:14
15 sep 2006 11:49
15 sep 2006 12:39
15 sep 2006 12:51
15 sep 2006 12:57
Retep968 schreef:Xenon-lampen in de achteruitkijkspiegel? Direct naar rechts gaan! (heb ik geleerd...).
15 sep 2006 13:58
Retep968 schreef:Heeft iemand een verklaring waarom ik bijna alleen de nieuwere types 911 zag, zowel op de autobahn, de B-wegen en in dorpen en steden?
15 sep 2006 14:31
EvR schreef:Retep968 schreef:Xenon-lampen in de achteruitkijkspiegel? Direct naar rechts gaan! (heb ik geleerd...).
Inhaalactie voorbij? Rechterbaan vrij? Dan naar rechts! (heb ik geleerd.....)
15 sep 2006 14:42
Jay911 schreef:Nieuwe porsches worden veel eerder als dagelijkse auto gebruikt, oudere als weekend (mooi weer) auto. Kwestie van kansberekening lijkt me.
En misschien worden er tegenwoordig gewoon meer porsches verkocht (just guessing) en zijn er meer 997s van 2005 dan 3.2's van 1986?
15 sep 2006 15:39
ppp 356 schreef:Jay911 schreef:Nieuwe porsches worden veel eerder als dagelijkse auto gebruikt, oudere als weekend (mooi weer) auto. Kwestie van kansberekening lijkt me.
En misschien worden er tegenwoordig gewoon meer porsches verkocht (just guessing) en zijn er meer 997s van 2005 dan 3.2's van 1986?
Ik kan fout zijn, maar ik denk dat er op dit moment, meer 3.2's gemaakt zijn dan 997's.
15 sep 2006 16:34
Retep968 schreef:Wil nog even benadrukken dat ik wel heb genoten van al die nieuwere modellen. Men weet daar trouwens ook waar ze voor bedoeld zijn: errug hard rijden!
15 sep 2006 16:51
15 sep 2006 17:15
ER schreef:@Horn: gave mini-store hiero man!!!
15 sep 2006 17:15
Anton schreef:Retep968 schreef:Wil nog even benadrukken dat ik wel heb genoten van al die nieuwere modellen. Men weet daar trouwens ook waar ze voor bedoeld zijn: errug hard rijden!
Maar dat geldt niet alleen voor Porsche.
Zowel in Duitsland als Italië kunnen de nieuwe types Audi en BMW er ook wat van. 200 km/u is zo ongeveer standaard procedure.
15 sep 2006 19:13
15 sep 2006 23:52
MichM3 schreef:ppp 356 schreef:Jay911 schreef:Nieuwe porsches worden veel eerder als dagelijkse auto gebruikt, oudere als weekend (mooi weer) auto. Kwestie van kansberekening lijkt me.
En misschien worden er tegenwoordig gewoon meer porsches verkocht (just guessing) en zijn er meer 997s van 2005 dan 3.2's van 1986?
Ik kan fout zijn, maar ik denk dat er op dit moment, meer 3.2's gemaakt zijn dan 997's.
Hmmm...zal spannen denk ik...997 is toch wel heel populair en verkoopt als zoete broodjes (of worsten? )...de 3.2 ging volgens mij destijds minder vlot van de hand...maar ik ben ni zeker hoor ppp
16 sep 2006 0:38
16 sep 2006 0:52
Retep968 schreef:Ik bedoel, een A8 voor een tijdje bijhouden gaat misschien net, maar op een gegeven moment moet je je toch gewonnen geven. En weer keurig je plaats innemen tussen Passats, Focusjes en bestelbusjes (gaan ook hard!) en zo...
16 sep 2006 3:22
bert964c4 schreef:Retep968 schreef:Ik bedoel, een A8 voor een tijdje bijhouden gaat misschien net, maar op een gegeven moment moet je je toch gewonnen geven. En weer keurig je plaats innemen tussen Passats, Focusjes en bestelbusjes (gaan ook hard!) en zo...
Huh is je auto niet goed probleem met je motor
Kom zeg 200+ moet toch geen enkel probleem zijn voor een 968