Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

993 vrouwvriendelijker ??

21 sep 2006 23:14

Mijn vrouw vindt mijn 964 een vreselijke auto :!: Ze vindt 'm herrie maken, te stug, stinken kortom helemaal niks.

Ik heb weleens gehoord dat een 993 al veel beter in de smaak valt bij de vrouwen. Wat is jullie mening hierover :?:

grt
w

21 sep 2006 23:21

Die van mij vind ook de 993 niks, en ik neem aan dat ze jouw 964 ongezien ook niks vindt. :mrgreen:
Eigenlijk alles behalve da Cayenne vind ze :puker: maar dat komt omdat ze die niet herkent als een P :wink:

Vraag het anders even aan een vrouwelijke 993 rijder :idea:

21 sep 2006 23:24

Ik denk dat het weinig uitmaakt, al vind ik het wel een heel mooi argument om de aanschaf van een 993 aan je vrouw te verkopen :wink: :lol:

Re: 993 vrouwvriendelijker ??

21 sep 2006 23:28

Walter964 schreef:Ze vindt 'm herrie maken, te stug, stinken kortom helemaal niks.

.... welke 911 maakt geen herrie, is niet stug en ruikt niet typerend :?:

21 sep 2006 23:28

...tot ze er achter komt dat ook 993´s herrie maken, te stug rijden en stinken. :lol:

21 sep 2006 23:54

Mijn vrouw vind de 993 mooi om te zien maar niks om ermee te rijden (zelf te rijden).

Lucky me :)

22 sep 2006 1:22

bos rozen kopen, eten koken, wijntje inschenken, mooi marlies dekkertje klaar leggen, ........ vrouw zoenen, in nek, langzaam... en dan......VASTBINDEN, en, mee nemen die porsche in!
knallen met dat ding, dwars bocht uit, top effe aanraken, en heel erg hard lachen, vooral laten zien dat jij het wel leuk vind..

niet goedschiks, dan kwaadschiks,

of, vrouw inruilen, en zelf lekker in die porsche gaan knallen.

of, een goed gesprek houden, en dan een opel astra kopen... )-:

22 sep 2006 1:35

Harley schreef:Die van mij vind ook de 993 niks, en ik neem aan dat ze jouw 964 ongezien ook niks vindt. :mrgreen:

en de 996 (want dat wordt toch de volgende?)?

22 sep 2006 9:09

Ik denk dat het beter is aan een 996 te denken (moet je vrouw wel blond zijn :twisted: ). Maar zonder gekheid een 996 zal een heel stuk meer aan de wensen van je vrouw tegemoetkomen.

Die van mij vind de 993 geweldig. Maar goed, haar allereerste keer in 1 vd vorige Porsches (jaren geleden) accelereerde ze meteen dwars een grindpad af 8) 8).

22 sep 2006 9:25

En Linda vind de 996 niks, ik zal de omschrijvingen van haar, niet op het forum gooien, want dan hebben de mods weeral werk :roll:

We zijn ondertussen bij de 997 beland :mrgreen:

22 sep 2006 9:25

@ Ger4S

:thumleft:

Altijd beter dan direct de sloot in, of tegen een auto of boom aan :P
Laatst bijgewerkt door SpeedoHendriko op 22 sep 2006 9:26, in totaal 2 keer bewerkt.

Re: 993 vrouwvriendelijker ??

22 sep 2006 9:26

Walter964 schreef:Mijn vrouw vindt mijn 964 een vreselijke auto :!: Ze vindt 'm herrie maken, te stug, stinken kortom helemaal niks.

Ik heb weleens gehoord dat een 993 al veel beter in de smaak valt bij de vrouwen. Wat is jullie mening hierover :?:

Met het moderner worden van de 911 is de 911 steeds meer een allemansvriend geworden. En misschien wel een allevrouwsvriend (een goede vriendin van mij vindt de huide 911's vrouwenauto's, wat misschien ook te maken heeft met het feit dat haar moeder een 911 rijdt).

De 993 is wat moderner en zal dus wellicht meer in de smaak vallen van vrouwen, hoewel de stap van 993 naar 996 veel groter is dan van de 964 naar de 993. Desondanks was een van de opdrachten bij de ontwikkeling van de 993 om de 911 minder "liefhebbersauto" te maken en meer voor het grote publiek.

22 sep 2006 9:36

Pfiew, heb ik geluk met mijn vrouw.
Die stelde zelf voor om de 968 te kopen.

986....wat is daar mis mee?

22 sep 2006 9:42

Gewoon Boxster S kopen, iedereen blij :lol:

Als je vrouw echt geen enkele Porsche pruimt, heb je de verkeerde vrouw uitgezocht :wink:

Dus dan niet auto inruilen, maarre..... 8)

22 sep 2006 9:44

Mijn vrouw zou echt blij zijn met een Cayenne !!!!!
(lekkere gezinsbak.)

22 sep 2006 9:55

Rob Herfst schreef:
Harley schreef:Die van mij vind ook de 993 niks, en ik neem aan dat ze jouw 964 ongezien ook niks vindt. :mrgreen:

en de 996 (want dat wordt toch de volgende?)?

Ook afgekeurd... ze is het eens met Linda. :wink:

Martin K. schreef:Als je vrouw echt geen enkele Porsche pruimt, heb je de verkeerde vrouw uitgezocht

...of juiste de goeie. :idea: Zelfs nu ze het niks vind gunt ze me mijn 993. :lol:

Erick schreef:Mijn vrouw zou echt blij zijn met een Cayenne

...de mijne ook. Maar het mag ook een ander busje zijn...

22 sep 2006 10:07

..'k ben door m'n vriendin in het Porsche wereldje ingetuimeld...zij ziet 911's enorm graag, Boxsters ook.

Maar toen ik tijdje terug er een beslissing moest nemen tussen een 993 en een 3.2, herinner ik me nog steeds haar woorden: "die met de rechte lichten vind ik toch mooier hoor!..die is echter"....weekje erna stond de 3.2 in de garage, bye bye 993 :lol: :wink:

22 sep 2006 10:43

Bij mij kriebelt het af en toe als ik een 993 targa, 4S of Turbo zie, maar Madeleine zweert bij de "echte" koplampen/spatborden van de 964.

En ze kickt nog steeds op het motorgeluid, de acceleratie en alle andere dingen die een Porsche tot een Porsche maken!

:cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

22 sep 2006 10:44

MichM3 schreef:... "die met de rechte lichten vind ik toch mooier hoor!..die is echter"...

Ja dat was toen Michael :!: :D

Denk dat Greet er nu toch aan moet gaan wennen dat de koplampen weer( :wink: ) minder rechtop zullen staan :P :lol:

22 sep 2006 11:05

De 964 vind ik een super wagen, rijdt super vergeleken met een SC.

Misschien moet je haar eens in een oudere P laten rijden en dan in de 964 of 993, is ze gelijk om :lol:

Persoonlijk vind ik de 993 de minste, wat betreft het uiterlijk. Wat rijden betreft heb ik geen ervaring. Gaan we ook zeker niet proberen, want dat gaat geld kosten......... :lol: :lol: :wink:

22 sep 2006 11:09

Sandra & Eric schreef:...Persoonlijk vind ik de 993 de minste....

Aargh, dat die dolksteek nou net van jou moet komen, Sandra. :cry:

Sandra & Eric schreef:Wat rijden betreft heb ik geen ervaring. Gaan we ook zeker niet proberen, want dat gaat geld kosten......... :lol: :lol: :wink:

idd... een keertje rijden en je bent verkocht... :wink: Volgende keer een rondje in mijn 993 :?:

22 sep 2006 11:14

Wij hadden eerst een 3.2 en daarna een 993. Heb in beide gereden, maar vind de 993 wel gebruiksvriendelijker (minder zwaar).
Alhoewel....met de echte Porsche mind maakt het toch niet uit..... :roll:
Ik zie zo'n Cayenne wel zitten als boodschappenauto :wink:

22 sep 2006 11:14

Harley schreef:
Sandra & Eric schreef:...Persoonlijk vind ik de 993 de minste....

Aargh, dat die dolksteek nou net van jou moet komen, Sandra. :cry:

Maar die kleur van jouw auto.... :shock: die is echt super super mooi
Heb ik het nu goed gemaakt

Sandra & Eric schreef:Wat rijden betreft heb ik geen ervaring. Gaan we ook zeker niet proberen, want dat gaat geld kosten......... :lol: :lol: :wink:

idd... een keertje rijden en je bent verkocht... :wink: Volgende keer een rondje in mijn 993 :?:

Dat laat ik mij geen 2e keer zeggen natuurlijk..... :drive:

22 sep 2006 11:19

Rijden is kopen he. :wink:

22 sep 2006 11:58

dat is bij ons wel de gewoonte ja :roll:
Plaats een reactie