Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
27 sep 2006 18:11
Yep , zijn ze aan het ronde punt aan het bouwen net naast het Porsche Center
27 sep 2006 19:02
Uitgegeven: 27 september 2006 18:42
STUTTGART - De sportwagens van Porsche blijven de showrooms uitvliegen. In het op 31 juli afgesloten boekjaar 2005/2006 steeg het aantal verkochte auto's van het Duitse merk met 9,5 procent tot een record van 96.794, blijkt uit woensdag gepubliceerde voorlopige cijfers. Porsche komt later dit jaar met de definitieve jaarcijfers.
Ook de omzet bereikte een nieuw record. Die steeg met 10,6 procent tot ongeveer 7,27 miljard euro. Vooral de Porsche Boxter, Cayman en 911 waren populair. Ook de nieuwe 911 Turbo deed het erg goed. Vooral in Rusland, het Midden-Oosten en China was de vraag groot, aldus Porsche. De verkoop van de Cayenne-terreinwagen viel echter terug.
Porsche verwacht dat de winst over het afgelopen boekjaar sterker is gestegen dan de omzet. Dat komt deels door de verkoop van bepaalde bedrijfsonderdelen. Vorig jaar realiseerde het bedrijf uit Stuttgart met 1,24 miljard euro zijn hoogste bedrijfsresultaat ooit.
27 sep 2006 20:36
Een pk-gewichtsverhouding om van te smullen.
27 sep 2006 21:30
En ... een échte race-auto heeft geen dak ... helemaal goed dus ...
27 sep 2006 22:31
Hoed af!...leuk ding op 't eerste zicht...een soort van mini-917??
28 sep 2006 11:21
Word tijd om binnenkort weer eens bij onze oosterburen langs te rijden dus
Ik ben erg benieuwd hoe het er uit gaat zien als het af is. En nog benieuwder welke modellen ik daar tegen ga komen die ik nog helemaal niet ken.
Lydia schreef:En ... een échte race-auto heeft geen dak ... helemaal goed dus ...
Wanneer gaat de decoupeerzaag in jouw bolide dan....