28 sep 2006 9:42
28 sep 2006 10:31
28 sep 2006 11:00
28 sep 2006 11:01
28 sep 2006 11:06
28 sep 2006 11:07
28 sep 2006 11:15
ppp 356 schreef:Wel erg, dat we nu al blij zijn dat we sneller zijn als een dieseltje
28 sep 2006 11:17
28 sep 2006 11:18
Marco schreef:ppp 356 schreef:Wel erg, dat we nu al blij zijn dat we sneller zijn als een dieseltje
inderdaad, was het eerste wat bij me opkwam
28 sep 2006 11:32
28 sep 2006 11:33
mhoeneveld schreef:Wel een uitdaging voor merken als Porsche om het onderste uit de kan te halen om die snelle diesel jongens toch nog net even een stapje voor te blijven.
28 sep 2006 11:41
28 sep 2006 11:46
911-lover schreef:En dat het bij een beginacceleratie was vanuit stilstand.
Ietsje verder of bij een herneming had diezelfde BMW je voorsprongetje gewoon verpulverd
28 sep 2006 12:05
mhoeneveld schreef:Als ik de experts moet geloven zal het niet lang duren voor de diesels de benzine hebben ingehaald. Benzinemotoren zijn redelijk uitontwikkeld terwijl voor de dieselmotoren nog hele nieuwe technieken in ontwikkeling zijn.
28 sep 2006 12:59
28 sep 2006 13:02
28 sep 2006 13:13
28 sep 2006 13:23
28 sep 2006 13:27
28 sep 2006 13:29
Ger4S schreef:Hij schakelt zich suf en moet buitengewoon geconcentreerd zijn. Ik kan daarentegen nog een telefoongesprek voeren of van een mooie CD genieten
28 sep 2006 13:30
Toch gek, een E39 M5 moet binnen de 10 seconden van 140 naar 200 kunnen accelereren. Een 335d heeft hier een kleine 14 seconden voor nodig. Moet je wel heel verrot schakelen wil je die niet voorbij steken...
Volgens mij is dat niet dagelijkse praktijk ofwel soms..
28 sep 2006 13:32
28 sep 2006 13:38
28 sep 2006 14:07
28 sep 2006 14:30
F@RGO schreef:ik zou toch eens de turbo 997 met 3,6 l
naast de bmw 535 zien staan,
ongeveer evenveel cilinderinhoud en allebei turbo,
alleen verschil in brandstof,
wie zou eerst weg zijn ?
en zou er wel veel verschil zijn