03 okt 2006 21:09
03 okt 2006 21:14
03 okt 2006 23:33
03 okt 2006 23:45
04 okt 2006 1:30
04 okt 2006 2:30
04 okt 2006 8:01
Jeroen914 schreef:doe maar allebei niet
04 okt 2006 8:08
04 okt 2006 8:19
04 okt 2006 9:35
04 okt 2006 13:21
04 okt 2006 13:25
04 okt 2006 13:45
rufie schreef:Volgens mij gaan wel veel Cayenne rijders overstappen naar de Panamera. SUV's geraken stilaan uit de mode.
Velen hebben een Kejenne gekocht omdat die 5 zitplaatsen heeft en niet zozeer omdat het een SUV is.
Die Panamera gaat volgens mij verkopen als zoete broodjes !
04 okt 2006 14:50
FROST schreef:Ik denk dat de Panamera voor geen enkel bedrijf een probleem gaat worden; er zijn te veel alternatieven en ik denk dat sommige andere merken als merci en maserati misschien meer stijl gaan bieden dan de panamera, die zich meer zal gaan focussen op het Sportieve Rijden. En bedenk; het gaat allemaal pas over dik 3 jaar gebeuren! Tegen die tijd kunnen er merken zijn die een dikkere supercar op de wereld brengen (b.v Aston Martin of Spyker ).
En ik moet toegeven dat ik de proto-types van de nieuwe Panamera nu niet om te jubelen mooi vind
Maar we gaan het zien..over kleine drie jaar.
Cayenne en Panamera vergelijken is inderdaad geen doen. Cayenne is echt offroad, en beter vervoer voor kids en boodschappen terwijl de panamera waarschijnlijk toch meer het oudere publiek zal gaan aantrekken dat gewoon lekker wil touren en showen..
04 okt 2006 15:25
ppp 356 schreef:De Cayenne, word momenteel veel gekocht door de 911 rijder die met het gezin ook in een Porsche wil rijden.
04 okt 2006 15:30
Peperbus schreef:ppp 356 schreef:De Cayenne, word momenteel veel gekocht door de 911 rijder die met het gezin ook in een Porsche wil rijden.
Misschien geldt dit voor de Amerikaanse markt, maar in Nederland tref je dat niet zo gauw aan. Ik was op een Porsche meeting met 40 andere Cayenne rijders, die in het afgelopen jaar een Cayenne hebben gekocht...en daar hoor je eerder het omgekeerde: "het lijkt mij wel leuk om een andere Porsche erbij te hebben"
Ton
04 okt 2006 16:38
04 okt 2006 16:43
R.M.Boosten schreef:slechts een zondags autootje
04 okt 2006 16:43
R.M.Boosten schreef:In mijn vader's geval, zou zoals Ton zei, een 911 (misschien) bij de Cayenne komen. En niet de Cayenne bij de 911.
Waarom dit volgens mij in de meeste gevallen zo zal zijn: Cayenne is beter voor je alledaagse verkeer (boodschappen, kinderen, vrienden, minder sportief dus meer relaxed)
911 is in veel gevallen slechts een zondags autootje
04 okt 2006 16:48
04 okt 2006 16:56
R.M.Boosten schreef:Mij is zelfs verteld door de dealer dat een 911 meestal als 2e of zelfs 3e auto gekocht wordt
04 okt 2006 17:03
04 okt 2006 17:05
ppp 356 schreef:Cayenne en Panamera is een totaal ander concept, er zijn echter veel, zeg maar heel veel Cayenne rijders die de Cayenne gewoon hebben omdat de kids mee kunnen en het een Porsche is, en helemaal niet wakker liggen of de wagen door modderpoelen kan of niet.
Het grootste slachtoffer van de Panamera, zou wel eens de Cayenne Turbo kunnen worden
04 okt 2006 19:36
04 okt 2006 19:39
R.M.Boosten schreef:Hier in Nederland zie je ook bijna nooit een 911, zeker geen 997!
(als je 1 911 per 2 dagen ziet is dat veel) 997 zie ik zo'n eens in de maand!
Cayennes een stuk of 3 per dag!