12 okt 2006 10:52
12 okt 2006 10:53
12 okt 2006 10:56
12 okt 2006 11:37
12 okt 2006 12:10
De Geus schreef:Zo is het maar net,als de betreffende papieren er maar bij zijn
btw voor oldtimers geld een iets aangepastere keuring
tenminste bij de APK
12 okt 2006 12:27
12 okt 2006 13:21
Niels 3.2 schreef:We moeten hier een beetje oppassen dat we niet Belgie en Nederland door elkaar halen. In Belgie is de keuring voor oldtimers wel degelijk anders dan de normale keuring.
12 okt 2006 21:48
mhoeneveld schreef:Niels 3.2 schreef:We moeten hier een beetje oppassen dat we niet Belgie en Nederland door elkaar halen. In Belgie is de keuring voor oldtimers wel degelijk anders dan de normale keuring.
Daar heb je helemaal gelijk in. Had het even niet door.
12 okt 2006 23:06
2.2VTEC schreef:mhoeneveld schreef:Niels 3.2 schreef:We moeten hier een beetje oppassen dat we niet Belgie en Nederland door elkaar halen. In Belgie is de keuring voor oldtimers wel degelijk anders dan de normale keuring.
Daar heb je helemaal gelijk in. Had het even niet door.
in België zijn er (vnl. in het onderste segement van de tweedehandsmarkt) vaak 2 prijzen geafficheerd : gekeurd of niet gekeurd - heeft iets met het zgn. "roze formulier" te maken dat je nodig hebt om als nieuwe eigenaar de wagen in te schrijven, msschn. kan 911-lover hier iets meer over zeggen?
12 okt 2006 23:20
TurboBjorn schreef:Is het dan misschien zo dat als je een gekeurde wagen koopt, de verkoper ook al de inschrijftaks voor jou heeft betaald? Dat roze formulier kost op zich namelijk niks (hier bij de douane tussen de €0,20 en €2,50 afhankelijk van de stemming van het persoon achter het loket... )
13 okt 2006 21:28