Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
14 okt 2006 13:34
wat gebeurt er net voor de porsche verscheept wordt naar u .......?
Look
http://www.youtube.com/watch?v=gI6sdRDRq78
14 okt 2006 14:07
Bij lamborghini laten ze hun eigen matador even in iedere nieuwe Lambo cruizen (Lees, afmatten
)
Koop daarom beter een Volkswagen Fox, daar is vantevoren niet in gereden
14 okt 2006 15:46
F@RGO schreef:wat gebeurt er net voor de porsche verscheept wordt naar u .......?
zeker nog nooit in Stuttgart geweest...
14 okt 2006 15:58
Jeroen914 schreef:zeker nog nooit in Stuttgart geweest...
.... niet alleen in Stuttgart .... en niet alleen met Porsche
Enig idee hoe het er met een middenklassertje aan toe gaat tijdens transport/verscheping
14 okt 2006 16:56
en daar betaal je ook nog afleveringskostgen voor
14 okt 2006 18:27
"porsche maant aan tot verstandig rijden"
lees ik af en toe op de folders
wat zijn jullie aardig vandaag
14 okt 2006 22:48
Wat is er mis met filmpje ?
De wagen is klaar voor verscheping en wordt net zoals vele anderen getest op de openbare weg wegens het gebrek aan een testcircuit.
De persoon weet wel de gas goed staan, maar zo extreem vind ik het nu ook niet. Motor kan nog niet warm zijn op zo een korte afstand, dat is wel een punt.
15 okt 2006 9:41
Ik vind het filmpje leuk, anders zou ik het niet posten,
maar als het een kort proefritje is, zoals ik sterk vermoed, dan blaast hij nogal door , tis toch een duur speeltje om ff koud te gassen .
In het andere geval is er niks mis mee, wel geestig met al die stripes door de straat rammen.
15 okt 2006 10:04
Ik heb daar eens een tijdje op de hoek gestaan. Ze gaan uit de poort direct op het gas, allemaal. En ze doen ook niet even een klein blokje om. Ik vraag mij overigens af of 'ene' keer koud op het gas nu echt problemen geeft.
15 okt 2006 10:06
Ja.
Willen we het ff testen deze winter met uw wagen
Of toch kleine correctie,
het kan eigenlijk nooit geen kwaad , 100% het gas op met ijskoude motor.
Enige voorwaarde: zorg dat het uw wagen niet is.
ik haat zo een ingesteldheid
15 okt 2006 12:15
vette pech fargo, want jouw auto is ook zo door de straat getrapt
(doen ze namelijk met elke auto, gaat de hele dag door)
15 okt 2006 12:26
Ik moet zeggen dat ik het nog wel mee vind vallen. Ik heb ze erger gezien. Moet je eens in de haven van Amstedam of Singapore kijken als ze zo'n schip met middenklassers uit Japan lossen. Dat moet in zo kort mogelijke tijd en daar wordt met koude motoren aardig op los gescheurd.
Wel een mooie baan om zo alle Porsches even uit te mogen laten
15 okt 2006 13:10
Jeroen914 schreef:vette pech fargo, want jouw auto is ook zo door de straat getrapt
dan maar es vervangen als hem begint te roken.
15 okt 2006 13:24
Jeroen914 schreef:vette pech fargo, want jouw auto is ook zo door de straat getrapt
Zeker weten?
Met het bezoek aan de Porsche fabriek kreeg ik deze indruk niet. Ik heb geen enkele auto met bescherming daar de openbare weg op zien rijden. Alle autos gingen rustig over het terrein rijdend naar de verschepingszone.
wat betreft even warm rijden en inrijden.
ALLE motoren worden in een testruimte gezet en even flink op hun donder gegeven om te meten of de vereiste pk's eruit komen. Daarbij gaat het gas er harder op dan hier in dit filmpie. Je moet het gewoon niet te veel doen. Zou wat zijn he als elke porsche naar een paar keer koud doortrappen merkbare schade zou krijgen.
15 okt 2006 16:30
mhoeneveld schreef:Ik moet zeggen dat ik het nog wel mee vind vallen. Ik heb ze erger gezien. Moet je eens in de haven van Amstedam of Singapore kijken als ze zo'n schip met middenklassers uit Japan lossen. Dat moet in zo kort mogelijke tijd en daar wordt met koude motoren aardig op los gescheurd.
Heb dit een paar jaar gedaan als student in A'dam Havens-West... daar wil je als nieuwe eigenaar van je Nixan inderdaad niet bij staan kijken...
15 okt 2006 20:00
horn schreef:mhoeneveld schreef:Ik moet zeggen dat ik het nog wel mee vind vallen. Ik heb ze erger gezien. Moet je eens in de haven van Amstedam of Singapore kijken als ze zo'n schip met middenklassers uit Japan lossen. Dat moet in zo kort mogelijke tijd en daar wordt met koude motoren aardig op los gescheurd.
Heb dit een paar jaar gedaan als student in A'dam Havens-West... daar wil je als nieuwe eigenaar van je Nixan inderdaad niet bij staan kijken...
ik heb bij de impoteur gewerkt.... ik kan dit bericht alleen maar bevestigen
15 okt 2006 22:25
rufie schreef:Wat is er mis met filmpje ?
De wagen is klaar voor verscheping en wordt net zoals vele anderen getest op de openbare weg wegens het gebrek aan een testcircuit.
De persoon weet wel de gas goed staan, maar zo extreem vind ik het nu ook niet. Motor kan nog niet warm zijn op zo een korte afstand, dat is wel een punt.
Hoe kan jij die afstand inschatten
18 okt 2006 9:52
beste porsche 356 sc, heb jij die trekhaak nog?
laat het even weten ajb.
vriendelijke groet, turbonooct@yahoo,com
18 okt 2006 11:00
ppp 356 schreef:rufie schreef:Wat is er mis met filmpje ?
Hoe kan jij die afstand inschatten
Tja
, schijnt dat ik daar al eens geweest ben.