14 okt 2006 17:06
14 okt 2006 20:02
15 okt 2006 2:09
15 okt 2006 3:54
15 okt 2006 9:10
Totdat je Jurgen tegenkomt....michael schreef:930 turbo handbak,
1ste 85 km/u,
2de 150 km/u,
3de 220 km/u,
4de 270+ km/u ?
hierna....
Boxster en 993 heel klein in achteruitkijkspiegel..............
15 okt 2006 17:03
michael schreef:930 turbo handbak,
1ste 85 km/u,
2de 150 km/u,
3de 220 km/u,
4de 270+ km/u ?
hierna....
15 okt 2006 19:43
mr.burns993 schreef:ja het zijn maar 4 versnellingen.
dus wat is het verschil met een handbak (behalve die 2 verzetten meer)
2 x extra overdrive
15 okt 2006 19:50
Joost Houben schreef:mr.burns993 schreef:ja het zijn maar 4 versnellingen.
dus wat is het verschil met een handbak (behalve die 2 verzetten meer)
2 x extra overdrive
(korter)daarom is hij ook sneller.
15 okt 2006 19:51
mr.burns993 schreef:Joost Houben schreef:mr.burns993 schreef:ja het zijn maar 4 versnellingen.
dus wat is het verschil met een handbak (behalve die 2 verzetten meer)
2 x extra overdrive
Versnellingsbak verhouding van een handbak zijn compleet anders (korter)daarom is hij ook sneller.
met de juiste bestuurder wel
15 okt 2006 20:00
rob964.c4 schreef:mr.burns993 schreef:Joost Houben schreef:mr.burns993 schreef:ja het zijn maar 4 versnellingen.
dus wat is het verschil met een handbak (behalve die 2 verzetten meer)
2 x extra overdrive
Versnellingsbak verhouding van een handbak zijn compleet anders (korter)daarom is hij ook sneller.
met de juiste bestuurder wel
en voor de niet juiste bestuurder was er dan weer de tip, geintje maar kan je wel hebben toch?
15 okt 2006 20:05
Ik moet de eerste automaat nog tegenkomen die precies doet/aanvoelt wat ik wilmr.burns993 schreef:, een tip daarintegen schakeld altijd op het juiste moment. [size=9]
15 okt 2006 20:11
2000 gtv schreef:Ik moet de eerste automaat nog tegenkomen die precies doet/aanvoelt wat ik wilmr.burns993 schreef:, een tip daarintegen schakeld altijd op het juiste moment. [size=9]
15 okt 2006 20:14
15 okt 2006 21:31
15 okt 2006 23:05
mr.burns993 schreef:mijn p trekt in z'n 2e versnelling dik over de 100 km/h
16 okt 2006 2:03
17 okt 2006 20:06
porsche964C4 schreef:Het doortrekken tot aan de top (begrenzer) in een bepaalde versnelling heeft toch geen zin, je bent toch sneller als je bij maximaal koppel schakelt?
17 okt 2006 20:27
paSCal schreef:porsche964C4 schreef:Het doortrekken tot aan de top (begrenzer) in een bepaalde versnelling heeft toch geen zin, je bent toch sneller als je bij maximaal koppel schakelt?
Bij maximaal vermogen toch? En dat zit bij een Porsche toch redelijk ver naar achteren / richting de toerenbegrenzer?
17 okt 2006 22:26