Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
19 okt 2006 0:38
Voor mij is het de eerste keer dat ik naar een P. evenement wil gaan.
A.s zondag in lelystad bij de slalom! Mijnechtgenote wil ook mee.Ik wil zelf niet mee doen maar is er een mogelijkheid om aan de kant te kijken en zo ja wat zijn de kosten die hier aan verbonden zijn.
Rob P.
19 okt 2006 0:49
Volgens mij is het een evenement van de NPC en kun je, mits je je auto netjes parkeerd gewoon komen kijken.
p.s. als je niet netjes parkeerd wordt je weggesleept door een KJN
19 okt 2006 0:51
Thx voor de info
Rob P.
19 okt 2006 0:55
Ik vergat nog wat,
www.nederlandse-porsche-club.nl, og kijk even bovenaan bij Links
19 okt 2006 7:37
rswartz schreef:maar is er een mogelijkheid om aan de kant te kijken en zo ja wat zijn de kosten die hier aan verbonden zijn.
Hier (klik op de oranje lettertjes) vind je meer over de slalom van komende zondag.
Oja, de kosten zijn 26 warme croissantjes...
tot zondag.
19 okt 2006 12:23
horn schreef:Oja, de kosten zijn 26
warme croissantjes...
tot zondag.
Daarom had ik er steeds over
19 okt 2006 16:45
Moeten wel Begische croissantjes zijn
19 okt 2006 19:54
Of Haagse hopjes
Ben ook van plan om te gaan kijken.Nog geen n.p.c lid.
19 okt 2006 21:50
Heren nieuwlingen
Misschien kun je zelfs een lift krijgen om ook eens te ervaren hoe dat slalommen voeld
Ik zou dit alleen wel voor al die broodjes doen anders komen ze misschien terug
En nu maar hopen dat de baan lekker nat is
19 okt 2006 21:52
Moet je dus ook een dweil, teiltje en papieren zakjes aan board hebben. Dat wil jij niet meemaken in je Porsche
Ik zal me valhelm meenemen
Volgens mij is mijn dochter nog enthousiaster dan ik
19 okt 2006 22:15
Marco schreef:ik ook niet, maar betaal al wel een jaar lidmaatschap ....
Asprientje --- toch
20 okt 2006 9:07
klopt
20 okt 2006 9:43
Ik denk dat ik ook maar eens ga kijken (blijkt voor niet leden wel te mogen). Uit de berichten lijkt het toch wat moeilijk te zijn lid te worden van de NPC (wel info aangevraagd, en ontvangen maar had het erg goed in de mailbox verstopt). Het rijden laat ik nog even aan de anderen over, eerst even aan de GT3 wennen (en kijken wat die slalom inhoud). Ik had ook net de rolkooi eruitgehaald om hem tijdelijk om te bouwen tot kinderwagen ( toch de 968 meenemen?
).
Laatst bijgewerkt door
968mint op 21 okt 2006 20:34, in totaal 2 keer bewerkt.
20 okt 2006 14:25
968mint schreef:Het rijden laat ik nog even aan de anderen over, eerst even aan de GT3 wennen
Als je er niet in rijdt, wen je er ook niet aan hoor
Maar ik wil het best van je over nemen
21 okt 2006 20:16
968mint schreef:Ik denk dat ik ook maar eens ga kijken (blijkt voor niet leden wel te mogen). Uit de berichten lijkt het toch wat moeilijk te zijn lid te worden van de NPC (wel info aangevraagd, helaas nog niets ontvangen). Het rijden laat ik nog even aan de anderen over, eerst even aan de GT3 wennen (en kijken wat die slalom inhoud). Ik had ook net de rolkooi eruitgehaald om hem tijdelijk om te bouwen tot kinderwagen ( toch de 968 meenemen?
).
Hoe info aangevraagd?? hoorde dat veel formulieren niet te lezen zijn. vooral emailadres is erg lastig.
Hier:
http://www.nederlandse-porsche-club.nl/
In tekst informatie aanvragen, invullen en denk niet veel later krijg je electronische informatie
21 okt 2006 20:36
Ik bleek de info wel via email te hebben ontvangen echter nooit goed naar gekeken (attachments gemist) en verwachte iets via de post. Mijn fout dus, als je het digitaal aanvraagt, kan je het eigenlijk ook digitaal terugverwachten
22 okt 2006 13:01
Ja we leven is 2006 een digital tijdperk. is wel makkelijker en zeker sneller per electronische mail!
Als je wat mist, gewoon weer even mailen komt het nogmaals. Pdf met informatie en een clubblad in Pdf formaat.