Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Mooie 996

22 okt 2006 17:03

Ik fietste vandaag rustig naar huis.. opeens keek in rechts een straat in...
:shock: .. de remmen hebben nog nooit zo hard geremt.
Daar stond een 996 Turbo ( heb IK dus nog nooit gezien int echie )
Ik fietste als een gek naar huis ( was om de hoek ) en pakte mn camera.
Daarna kwam de eigenaar naar buiten en verteld het e.e.a. erover.
Deze was van fabrieks uit getuned naar een machtige 485 pk !
Fotos komen nog 8)

Leander

22 okt 2006 18:26

Schnell, schnell

22 okt 2006 18:33

Ja schiet eens een beetje op met die foto"s joh :lol: :lol:
he Leander alles kits? :lol:

22 okt 2006 19:04

Leuke auto dus. Ik kwam laatst in Praag een gave 997 Carrera S tegen, ding was iets verlaagd, maar t geluid klonk echt hemels.

Helaas was t natuurlijk op een moment dat ik geen camera bij me had :(

22 okt 2006 20:14

heb je al eens ppp zijn 4s gezien met aerokit, rood met zwarte velgen.
De sportiefste 997 op dit forum
met x51 kit , dwz 381 pk uit een atmosferische motor.
Ik denk dat je dit ook leuk zult vinden moet maar eens in het album kijken.

22 okt 2006 21:34

Kom maar op met die fotos :wink:

22 okt 2006 22:19

waar blijven die foto's nou? Zo moelijk zijn die digitale camera's niet, of heb je nog zo'n analoge en moet je morgen nog naar de Hema? :lol:

23 okt 2006 12:31

Ik benb hier ook ongeduldig aan het wachten op de fotootjes. :twisted: :wink:

23 okt 2006 22:35

Afbeelding

Dit is de ene die ik even snel kan uploaden de anderen moet ik nog even overzetten ( Imageshack.us lijkt dood ).

Mooi he :lol:

23 okt 2006 22:41

Ziet er wel erg strak uit zo. Zo zou ik hem ook wel op de oprit willen hebben staan.

Strak geparkeerd ook zo. :wink:

23 okt 2006 22:49

De vorige eigenaar deed hem weg vertelde de man mij die kocht een 997 Turbo :shock:

( Ach je moet wat met je geld )

Als ik het ooit had....

Sparen Leander en goed leren...

24 okt 2006 7:06

leander schreef:Afbeelding

Met de auto is inderdaad niks mis.

Met het parkeren wél.

Het kan iedereen gebeuren maar dit is een typisch voorbeeld van "bijna een spoiler kwijt" door een hoog trottoir niet op tijd te bemerken. Zou erg jammer zijn.....

24 okt 2006 8:57

ER schreef:

Met de auto is inderdaad niks mis.

Met het parkeren wél.

Het kan iedereen gebeuren maar dit is een typisch voorbeeld van "bijna een spoiler kwijt" door een hoog trottoir niet op tijd te bemerken. Zou erg jammer zijn.....

Bij deze versie is standaard een soort parkeersensor ingebouwd die signaleert of de voorspoiler vrij blijft van de bodem (lees stoeprand)

Dit wisten jullie vast niet :!: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

24 okt 2006 8:58

928GTS schreef:Bij deze versie is standaard een soort parkeersensor ingebouwd die signaleert of de voorspoiler vrij blijft van de bodem (lees stoeprand)

Dit wisten jullie vast niet :!: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

wat heb jij gisteravond allemaal gedronken? :D

24 okt 2006 9:50

Ik vind die foto's van jouw zusjes ook niet mis! 8)

24 okt 2006 10:49

Nicolò schreef:Ik vind die foto's van jouw zusjes ook niet mis! 8)

Als je diegene die erboven staan bedoeld is het zeker niet verkeerd :twisted: :wink:

On Topic, zeer gave wagen

24 okt 2006 22:28

928GTS schreef:Bij deze versie is standaard een soort parkeersensor ingebouwd die signaleert of de voorspoiler vrij blijft van de bodem (lees stoeprand)

Ja die sensor wordt in meer autos geleverd. Als je te dicht bij een stoeprandje komt maakt ie een zeer indringend geluid; gggggggrrrrrrrrrrrrr :!:

24 okt 2006 22:31

mhoeneveld schreef:

Ja die sensor wordt in meer autos geleverd. Als je te dicht bij een stoeprandje komt maakt ie een zeer indringend geluid; gggggggrrrrrrrrrrrrr :!:

Zo'n sensor heb ik in mijn 3.2'tje ook; die is samengebouwd met het sleepoog.
Plaats een reactie