Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
23 okt 2006 15:40
Gallardo vs. 997 Turbo:
filmpje
Verantwoord op de openbare weg??
23 okt 2006 15:46
Ik krijg het niet geladen.
23 okt 2006 15:57
Hoezo niet
Het zijn zo te zien aan het filmpje Duitse snelwegenmet onbeperkte limiet en ik zie weinig of geen ander verkeer.
Gaan we daarvoor niet allemaal eens graag naar Duitsland
23 okt 2006 16:00
911-lover schreef:Hoezo niet
Zal wel aan mijn internetverbinding liggen.
23 okt 2006 16:03
Retep968 schreef:Gallardo vs. 997 Turbo:
filmpjeVerantwoord op de openbare weg??
Ik denk het wel, zie ook geen bumperkleven of iets dergelijks
Je kan natuurlijk altijd een Skoda kopen
en wat gaan toeren in een woonzone
23 okt 2006 16:05
Blijft leuk om te zien hoe die turbo wegloopt
.
23 okt 2006 16:12
wat is het probleem? 't is precies wat Koen zegt, en ergens anders mag dat op openbare wegen niet.
23 okt 2006 16:14
Bedenking : er zijn circuits waar je deze snelheden niet haalt.
Dit is openbare weg, de auto's en weg zijn minder veilig. De omstandigheden laten het wel in zekere mate toe. Heb al veel erger gezien.
Niet over zaniken zolang dit wettelijk wordt toegestaan in Duitsland, maar de dag dat daar ook de snelheidsbeperking op alle wegen komt, lijkt me niet meer zo ver af.
23 okt 2006 16:16
rufie schreef:Bedenking : er zijn circuits waar je deze snelheden niet haalt.
Dit is openbare weg, de auto's en weg zijn minder veilig. De omstandigheden laten het wel in zekere mate toe. Heb al veel erger gezien.
Niet over zaniken zolang dit wettelijk wordt toegestaan in Duitsland, maar de dag dat daar ook de snelheidsbeperking op alle wegen komt, lijkt me niet meer zo ver af.
En dan nog is het niet onverantwoord wat ze doen, wel verboden
23 okt 2006 16:17
toch niet wat ik echt zag, er achteraan rijden moet je altijd harder trappen, leek me eerder een geval van een veilige marge houden, desalniettemin mooi fimpje...
23 okt 2006 19:04
Ik zie het probleem ook niet zo. Als ik zo zie hoe er gereden wordt is het gezien de snelheid redelijk bedacht allemaal en als het verder zo rustig is kan dit volgens mij best.
Wel prachtig om te zien hoe hard die Lambo er aan moet trekken om de 997 bij te houden
23 okt 2006 19:29
Dat moet je dan eens vergelijken met deze wegpiraat in zijn CGT
Dat is pas aso weggedrag
Carrera GT
23 okt 2006 19:38
Double G schreef:Dat moet je dan eens vergelijken met deze wegpiraat in zijn CGT
Dat is pas aso weggedrag
Carrera GT
Dat is inderdaad andere koek. Dat moet gewoon een keer fout gaan als je zo met je GT omspringt
23 okt 2006 20:00
dat met die lambo valt goed mee, redelijk safe gereden toch ?
Ik herinner mij dat filmpje van die motard op de ring in Parijs,
dat was pas crazy....
Dat filmpje van de cgt, de vraag is , waarom rijden al die kiekens links op de rijweg terwijl er plaats zat is rechts
23 okt 2006 20:41
En dan nog is het niet onverantwoord wat ze doen, wel verboden
Blijkt uit onderzoek dat er op de Duitse autobanen waar GEEN snelheidslimiet is er NIET meer ongevallen gebeuren dan op de stukken waar wel een limiet is. En als er al ongevallen gebeuren er nauwelijks of geen snelle wagens bij betrokken zijn. Aldus het Franse Porsche blad "Flat 6"
23 okt 2006 20:50
Onlangs op het nieuws,
meer ongevallen in zone 50 - 30 , aantal doden gestegen de laatste 5 jaar.
Aan mijn deur waar ik al 15 j woon is nog nooit een ongeval gebeurd ,sedert het zone 50 geworden is zijn er al acc gebeurd, en spijtig genoeg al een slachtoffer gevallen.
Voorheen was het 90 km/h.
23 okt 2006 20:50
Lekker onafhankelijke bron
23 okt 2006 20:51
In de US heb je natuurlijk wel het "keep your lane" systeem
23 okt 2006 21:19
Vind die 997 en gallardo ook niet zo heel spannend, gaat wel heel hard, maar nog wel gecontroleerd, kun je niet zeggen van deze elfjes van een paar leipe Gumballers, die zijn een 911 niet waardig, wat een wegpiraten!
http://www.youtube.com/watch?v=cHn02o8Nmf4&mode=related&search=
23 okt 2006 21:51
Dat eerste filmpje, met die Gallardo en 997 Turbo is super... dat is nu autorijden. Snoeihard waar het kan, maar wel overzicht bewaren, afstand houden... En als het even niet kan, gewoon aanpassen en normaal rijden.
Die andere 2 zijn geen P. waardig. Is rijgedrag voor iemand van 18 met een vul zelf maar in... (en dan is het nog niet goed te praten).
23 okt 2006 21:51
Nummerplaat is wel leuk GUM.666
Lekker fake dus
23 okt 2006 23:34
TurboBjorn schreef:Dat eerste filmpje, met die Gallardo en 997 Turbo is super... dat is nu autorijden. Snoeihard waar het kan, maar wel overzicht bewaren, afstand houden... En als het even niet kan, gewoon aanpassen en normaal rijden.
grotendeels akkoord behalve qua afstand houden, zitten vaak op minder dan een seconde van elkaar en op een circuit is dat een eeuwigheid op de openbare weg zeer dichtbij bij dgl. snelheden