30 okt 2006 22:37
30 okt 2006 23:23
30 okt 2006 23:27
paulb schreef:Die van mij had ook een plek bij aan de bijrijderskant aan de onderhoek van het raam. Het schijnt dat daar water kan blijven staan onder het rubber en ja, als je dan 15 jaar verder bent dan krijg je toch roest. 2 jaar geleden laten herstellen, verder geen roest te vinden. Oftewel ze kunnen wel roesten maar ik zie auto's van dezelfde leeftijd vaak met heel wat meer roest
30 okt 2006 23:28
30 okt 2006 23:50
31 okt 2006 0:08
trolleydolly schreef:Staat de 964 bekend als auto met een roestprobleem bij de voor-en achterruiten?
Ik heb het nu een aantal maal gezien, vandaag weer bij een 92-er.
Allemaal dezelfde blazen op nagenoeg de zelfde plaatsen.
De roest zit dan tegen en onder de raamrubbers (onderkant), en tussen de naden van de kap aan de voorzijde.
Bekende kwaal?
31 okt 2006 0:27
31 okt 2006 0:50
bert964c4 schreef:Heb nerges last van,maar ja,de auto staat binnen, 3 weken terug de voorruit vervangen, maar zag geen spoortje van roest zitten terwijl het beesje uit 1990 is![]()
31 okt 2006 0:55
31 okt 2006 1:01
31 okt 2006 9:08
2.2VTEC schreef:
maakt het een verschil of je een "OEM" voorruit laat steken tegenover een 'namaak'-exemplaar
31 okt 2006 11:09
Roi schreef:[
Nou, de 964 is er wel gevoelig voor...alhoewel ik ook al bij een enkele 993 rondom de ruit eens wat "blaren" heb gezien (veelal steenslag direct tegen het rubber volgens mij.). Bij die van mij -964-was het idd. in de hoeken onderin bij de voorruit maar ook linker raamstijl voor (steenslag net tegen het rubber met gevolg roestvorming). Bij het plaatsen van de nieuwe voorruit alles "strak" laten maken en spuiten, ziet er weer puik uit en kan er weer jaren tegen aan. En de kosten zijn het nou ook weer niet.
Denk dat met de jaren de "jongere"modellen zich ook wel melden met de nodige roestproblemen.
Maar om ff terug te komen op je titel: 964 = Roest???? Ja, wees er snel bij want ze worden als maar zeldzamer....dus duurder, mijne kopen, kost wat maar dan heb je ook wat.![]()
![]()
![]()
Roi
31 okt 2006 13:31
31 okt 2006 15:55
trolleydolly schreef:Staat de 964 bekend als auto met een roestprobleem bij de voor-en achterruiten?
trolleydolly schreef:Kom maar op met die specs en een vraagprijs
31 okt 2006 16:33
Zeg nooit nooit, ook een Porsche eigenaar heeft zijn/haar prijs.....Roi schreef:Trolleydolly
Ho, ik zie dat ik moet reageren....wil geen valse verwachtingen -meer- creeëren. Is niet te koop..... misschien gaat ie wel nooit meer weg...zoals gezegd ze worden steeds zeldzamer![]()
mvgr. Roi
31 okt 2006 18:35
31 okt 2006 22:42
trolleydolly schreef:Zeg nooit nooit, ook een Porsche eigenaar heeft zijn/haar prijs.....Roi schreef:Trolleydolly
Ho, ik zie dat ik moet reageren....wil geen valse verwachtingen -meer- creeëren. Is niet te koop..... misschien gaat ie wel nooit meer weg...zoals gezegd ze worden steeds zeldzamer![]()
mvgr. Roi
31 okt 2006 22:58
01 nov 2006 0:40
trolleydolly schreef:paulb schreef:Die van mij had ook een plek bij aan de bijrijderskant aan de onderhoek van het raam. Het schijnt dat daar water kan blijven staan onder het rubber en ja, als je dan 15 jaar verder bent dan krijg je toch roest. 2 jaar geleden laten herstellen, verder geen roest te vinden. Oftewel ze kunnen wel roesten maar ik zie auto's van dezelfde leeftijd vaak met heel wat meer roest
Net nog even wat Engelse/Amerikaanse fora afgestruind.
Is wel degelijk een 911/964 kwaal..........zal het in de gaten houden.
Ik neem wel aan dat met een AKK dit een punt van aandacht is?