Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Audiformum lid ramt 911 Cabrio

22 nov 2006 11:42

Iemand van hier tijdens een proefritje?
De Porsche reed n.l. met handelaarsplaten en was alléén WA verzekerd.

http://tinyurl.com/sewyt

Afbeelding

22 nov 2006 12:06

Tja, met een Renault Kangoo tegen zo'n mooie auto aanrijden...

Het zou verboden moeten worden :wink:

22 nov 2006 22:28

Au :!:

Dat ziet er lelijk uit.
Maar als je bedenkt dat de Kangoo total loss was dan valt de schade aan de Porsche nog mee.
Wel zuur voor de eigenaar want dat kost een hoop plamuur voor je er niks meer van ziet :wink:

22 nov 2006 23:01

Kangoo total los + flinke schade (zie achteras) van een aanrijding van 40km/u :shock:

Kangoobestuurder schreef:Hij kwam me tegoemoet en had mij niet gezien en draaide voor mijn neus zo een inrit in en klapte er met een vaart van ongeveer 40 km/h in.

22 nov 2006 23:05

Ik heb auto's met lagere snelheid total loss zien gaan.. Veel lager... :cry:

22 nov 2006 23:08

Ik ook , maar tegen iets dat niet meegeeft (boom , muur , huis) .
Hier is het tegen een ander voertuig dat wel nog beweegt bij impact en vervormd (al staat die dwars ervoor) .

22 nov 2006 23:11

MX-5 frontaal op een Celica. Eerstgenoemde stond stil, laatstgenoemde bijna (hooguit 20 km/u?), na flink remmen. Beide total loss...

Schade aan de Mazda leek mee te vallen van buiten bezien. Echter, de kreukelzones hadden hun werk goed gedaan. De auto was toch een paar cm korter... :(

22 nov 2006 23:16

Ik heb voor 15 jaar een frontaal gehad met mijn Corsa tegen een 528i .
De BMW vloog mijn wegvak op tegen 120 km/u , bestuurder ladderzat :evil: . Ikzelf reed 65.

De BMW (was een oud model waarin ze bvb de eerste M5 in gemaakt hebben ik geloof E28 ) was pertotal . Mijn Corsa GSI (15 dagen oud) is opgekocht door een carossier en terug opgemaakt.
Ikzelf heb er helaas wel een blijvend letsel (lees invaliditeit aan over gehouden.
Ik ben deze toevallig een viertal jaar geleden nog tegen gekomen. De eigenaar wist van een kleine aanrijding :cry:

22 nov 2006 23:24

He koste toch een aantal posts...

Porsche? Als je iets aanrijd kan je het gelijk goed doen
In geval het letsels erger was zou dit natuurlijk ongepast zijn.
Een ongeluk zit in een klein hoekje

Ik moet toegeven dat op dit audiforum toch wel respect voor porsche is :thumleft: De meetse reactie's waren toch dat het zonde is van zo'n porsche. EN DAT IS HET OOK!

22 nov 2006 23:27

yohanv schreef:Ik moet toegeven dat op dit audiforum toch wel respect voor porsche is :thumleft: De meetse reactie's waren toch dat het zonde is van zo'n porsche. EN DAT IS HET OOK!

Daarom rijden er veel Porsche rijders ook Audi :wink:

22 nov 2006 23:41

Wat heb je er dan aan overgehouden als ik vragen mag koen?

22 nov 2006 23:43

Gerhard schreef:
yohanv schreef:Ik moet toegeven dat op dit audiforum toch wel respect voor porsche is :thumleft: De meetse reactie's waren toch dat het zonde is van zo'n porsche. EN DAT IS HET OOK!

Daarom rijden er veel Porsche rijders ook Audi :wink:

Kreeg dit idee al uit een ander draadje :wink:

22 nov 2006 23:57

yohanv schreef:Kreeg dit idee al uit een ander draadje :wink:

Zeg maar rustig draadjeS :^:

23 nov 2006 4:18

Gerhard schreef:Daarom rijden er veel Porsche rijders ook Audi :wink:

..... en Audi-rijders Porsche :wink: 8)
Plaats een reactie