Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

mmmmmh mooi?

22 nov 2006 16:52

http://www.autoblog.nl/archive/2006/11/ ... #post-7442.

Ben benieuwd wat het gaat worden...

22 nov 2006 17:28

Afbeelding

Als dit 'm wordt... :?

Ik vind 'm niet zo fraai (maar dat is persoonlijke smaak).

22 nov 2006 17:35

Als dat een officïele ontwerptekening is...

Meestal zijn de verhoudingen (wielen, breedte/hoogte/lengte, heupen) dan nog overdreven. Vlak ik de verhoudingen wat af... blijft er m.i. weinig over. Oh.. en de neus vind ik bij deze tekening al gruwelijk lelijk. :(

Maar ik wacht met mijn echte oordeel wel even totdat ik het eindresultaat kan aanschouwen. :wink:

22 nov 2006 18:07

Ik vind de voorkant ook oer-lelijk, maar de achterkant heeft wel iets af van een Cayman en dat is best een sexy ass :wink: maar zoals al werd geschreven, deden mij de achterlichten ook denken aan de nieuwe Golf...blijft afwachten..eindresultaat is vast mooier dan dit ontwerp! :D

22 nov 2006 18:57

Naambadge van Seat erop en weg ermee :wink: :wink: :wink:

22 nov 2006 18:59

HansGT schreef:Naambadge van Seat erop en weg ermee :wink: :wink: :wink:

Of Audi :lol: :lol: :lol:

En toch vind ik dit al het mooiste van alles wat ik heb zien voorbijkomen aangaande Panamera :roll:

Afbeelding

22 nov 2006 19:13

911-lover schreef:
HansGT schreef:Naambadge van Seat erop en weg ermee :wink: :wink: :wink:

Of Audi :lol: :lol: :lol:

En toch vind ik dit al het mooiste van alles wat ik heb zien voorbijkomen aangaande Panamera :roll:

Afbeelding

Hij is niet lelijk, maar weer een Porsche met 4 deuren :?: :?:
Leuk om de kinder naar school te brengen :roll:
Net als die bontjasvrouwen in een Cayenne.

22 nov 2006 19:28

HansGT schreef:Leuk om de kinder naar school te brengen :roll:
Net als die bontjasvrouwen in een Cayenne.

Helaas zijn onze kinderen ten tijde van uitkomen van de Panemera niet meer in de leeftijd dat ze gebract moeten worden.

Dus helaas voor velen, doen we het nu in een KJN :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :cry: :cry: :cry: :cry:

22 nov 2006 19:29

911-lover schreef:Of Audi :lol: :lol: :lol:

:twisted: Geef hem maar een Skoda badge :wink:

22 nov 2006 19:32

Mocht de KJN wereldwijd echt uit de gratie raken, kan wellicht de Panamera dit gaatje voor Porsche opvullen.

23 nov 2006 9:22

Afbeelding

Zeg nou zelf, is toch een lelijk ding als je hem met zijn "soortgenoten"vergelijkt, lijkt nergens op

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

23 nov 2006 9:33

SPEEDY944 schreef:Afbeelding

Als dit hem wordt..... 8)

Ander velgjes erop, zijn een beetje overgedimensioneerd, ander kleurtje, klein chroom accentje op de voorste vleugels en gaan met dat ding.

Straks nog een bontjas gaan kopen voor Linda, en we zijn er klaar voor :roll:

23 nov 2006 9:37

ppp 356 schreef:Straks nog een bontjas gaan kopen voor Linda, en we zijn er klaar voor :roll:

Konigsallee :?: :idea: :wink:
( korting bij meervoudige aanschaf )

23 nov 2006 9:40

neem dan wel een beetje opvallende jas bij zo'n ingetogen auto 8)

Afbeelding

robert

23 nov 2006 14:15

Zoals ik in een ander draadje over de Panamera ook als schreef;

ik wacht rustig af voordat ik ga speculeren of ik de Panamera mooi of lelkijk vind :wink:

26 nov 2006 10:23

Schijnt toch dat de doelgroep voor de Panamera in de eerste plaats de Mercedes S en BMW 7 rijders is. Het zou een serieuze zakenwagen moeten worden. Afgezien van dat anorexiekontje en de Peugeot-muil gaat het er wel op lijken.

26 nov 2006 11:08

....hier een actiefoto met deze nieuweling in het groen, met een goed beeld van de achterspoiler omhoog....tsja :roll:

http://www.quanteruote.info/index.php?title=porsche_panamera_nuove_foto_spia&more=1&c=1&tb=1&pb=1

Verdict

26 nov 2006 13:25

Ik vind hem lelijk..

Re: Verdict

26 nov 2006 17:32

Ik vind hem tienmaal niks.

Mocht hij in deze configuratie op de markt komen dan denk ik dat hij toch een bepaalde categorie klanten aantrekt dan de echte Porsche-liefhebbers hier.

Afbeelding

26 nov 2006 18:10

Zó erg is het toch ook weer niet ECT ??

Ik moet wel zeggen dat ik hem een beetje 'overstyled' vind. In de woorden van Jeremy C.; Stop designing man ! :lol:

Nou is het natuurlijk met concepts erg 'vaag' dus wellicht nog wel hoop voor de toekomst ?

26 nov 2006 18:15

Tis niet mijn ding. Wat 'zeg-maar-mhoeneveld' zegt: even afwachten tot de 4-deurs live te bewonderen is

26 nov 2006 18:56

Ik heb er nog steeds de volste vertrouwen erin dat Porsche een prachtige auto gaat afleveren. Ik kan me niet herinneren dat ze me ooit teleur hebben gesteld.

Want welke porsche model is lelijk? :roll:antwoord mag je zelf invullen :wink:

26 nov 2006 18:58

Thomas Verheijen schreef:Ik heb er nog steeds de volste vertrouwen erin dat Porsche een prachtige auto gaat afleveren. Ik kan me niet herinneren dat ze me ooit teleur hebben gesteld.

eeeuhhhh, een '69 targa? :mrgreen:

geintje natuurlijk, maar een auto koop je op emotie, en gelukkig is die niet voor iedereen gelijk. Anders rijdt iedereen in een '69 targa

26 nov 2006 19:07

Als je een porsche koopt wordt je meestal wel door emotie geleid, maar of dat ook geldt voor een VW golf diesel :wink:

26 nov 2006 21:19

Thomas Verheijen schreef:Ik heb er nog steeds de volste vertrouwen erin dat Porsche een prachtige auto gaat afleveren. Ik kan me niet herinneren dat ze me ooit teleur hebben gesteld.

Ik durf hier op dit forum geen antwoord op te geven ! :D
Plaats een reactie