Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Nogmaals: nieuwe snelheidscontroles?

30 nov 2006 20:10

Hebben meerdere mensen deze mededeling de afgelopen dagen ontvangen?

Of hebben we hier het ZOVEELSTE broodje AAP verhaal te pakken? :roll:

Afbeelding

30 nov 2006 20:20

ik denk dat het dan wel in de krant had gestaan. als de politie zoiets groots zou vernieuwen en de technologie zoveel zou aanpassen had het wel in de krant gestaan.

en op de site snelheidscontrole.com hebben ze al gezegd dat het nep is

stuntje van radio 10 denk ik. zag het op hun website staan ten minste

30 nov 2006 20:24

:?: Koos vertelde erover in z'n eigen show op TV, en liet de computer-boys erachter zien....Of was dat weer iets anders :?:

30 nov 2006 20:28

Heb dit bericht al enkele keren voorbij zien komen de afgelopen jaren.

30 nov 2006 20:32

A13 ..... 2,1 ...... Kruithuisweg (afslag Delft Zuid) staat echt niks, nada, noppes hoop ik 8)

30 nov 2006 20:57

Nog zwaarder bestraft? Op basis van welk artikel? Daar ben ik gestopt met lezen.

30 nov 2006 21:10

Het is een al jarenoude HOAX (gelukkig! :wink:)

30 nov 2006 22:25

A6 45,0; Daar mag je maar 100 km/u. Ik rijd daar al maanden lang overheen. Als ik binnnen 4 dagen fanmail had moeten ontvangen dan kon ik nu mijn beeldscherm achter die stapel niet meer zien.

De zoveelste keer dat dit bericht op duikt :wink:
Overigens bestaat er wel een systeem dat niet gedetecteerd kan worden en wat veel van deze zaken kan signaleren maar dat is nog steeds niet toegelaten in Nederland (gelukkig)

30 nov 2006 22:37

Erwin,

Is inderdaad weer een broodje aap... sinds wanneer ligt bijvoorbeeld Didam aan de A76 (die ligt in zuid-Limburg) :roll:

Paskal

30 nov 2006 22:45

Ter info het waait als sinds 2003 rond :wink:

Virusalert.nl

30 nov 2006 23:03

volgens me ER heeft een echt vies geveten...... 8) ..........................

30 nov 2006 23:24

Ik moet binnenkort door zwitserland(basel-como)naar Italie.Op een of andere manier duurt dit relatief korte stukje voor mijn gevoel altijd lang,dus ik wil er altijd zo snel mogelijk doorheen.Maar...ik heb het nu al een jaar of 3 niet meer gereden,iemand nog tips wat betreft snelheid(controles) etc?

30 nov 2006 23:28

2000 gtv schreef:... iemand nog tips wat betreft snelheid(controles) etc?

:arrow: je krijgt gewoon 'n brief in het nederlands thuis ... en ze hebben 'n bankrekening in Groningen :wink:

.... WAS VERBAASD DAT ZE OOK IN DE TUNNELS FLITSEN - VAN VOOR & VAN ACHTER ....

30 nov 2006 23:32

Olaf schreef:
2000 gtv schreef:... iemand nog tips wat betreft snelheid(controles) etc?

:arrow: je krijgt gewoon 'n brief in het nederlands thuis ... en ze hebben 'n bankrekening in Groningen :wink:

.... WAS VERBAASD DAT ZE OOK IN DE TUNNELS FLITSEN - VAN VOOR & VAN ACHTER ....
:shock: welke tunnel(s)?Hmmm... heb nog steeds een stinger liggen......Toch maar weer inbouwen? :scratch:

01 dec 2006 0:05

2000 gtv schreef:
Olaf schreef:
2000 gtv schreef:.... WAS VERBAASD DAT ZE OOK IN DE TUNNELS FLITSEN - VAN VOOR & VAN ACHTER ....
:shock: welke tunnel(s)?

Bij Arisdorf :cry:

01 dec 2006 7:47

2000 gtv schreef:Hmmm... heb nog steeds een stinger liggen......Toch maar weer inbouwen? :scratch:

Hier óók! Heb twee van die jongens liggen (beide maar uitgebouwd)....

01 dec 2006 7:54

Olaf schreef:.... WAS VERBAASD DAT ZE OOK IN DE TUNNELS FLITSEN - VAN VOOR & VAN ACHTER ....

idd, no way out !

en bovendien mijn Stinger reageert niet aan de flietscamera's in die tunnel!

(personelijk pijnlijk ervarin: 1100 euro boete !) :cry:

01 dec 2006 9:44

Olaf schreef: "A13 ..... 2,1 ...... Kruithuisweg (afslag Delft Zuid) staat echt niks, nada, noppes hoop ik.. "

De reactie van Olaf bracht mij wel op een "idee" : Ik ken de genoemde locatie, wat daar wel in de buurt staat is een digitaal tel-apparaat.

Weggebruikers schrikken zich vaak rot van zo'n ding (op een eigen paaltje of op bestaande wegwijzers, stoplichtpalen, etc.) met als gevolg dat men boven op de rem gaat staan... over verkeersveiligheid gesproken Koos...

Ik zie deze tel-apparaten op steeds meer plaatsen verschijnen; wellicht dat meer mensen denken dat dit snelheidscamera's zijn en dat het lijstje waar deze topic mee begon, daar het resultaat van is.

gr.

dick

01 dec 2006 10:11

Deze ochtend in ons regionaal dagblad gelezen.

onzichtbare flits op Brabantse en Zeeuwse wegen.
In Brabant op de N285 bij Terheyden, N272 in de buurt van Gemert en de N65 tussen Tilburg en de Bosch. De rest is nog onbekend. :cry:
Er komen in brabant in totaal 113 onzichtbare flitsers.
Van Zeeland zijn nog geen gegevens bekent. (waar en hoeveel)
Let op ze worden deze maand allemaal in gebruik genomen.
Bron: Bn de Stem

01 dec 2006 10:17

2000 gtv schreef:Ik moet binnenkort door zwitserland(basel-como)naar Italie.Op een of andere manier duurt dit relatief korte stukje voor mijn gevoel altijd lang,dus ik wil er altijd zo snel mogelijk doorheen.Maar...ik heb het nu al een jaar of 3 niet meer gereden,iemand nog tips wat betreft snelheid(controles) etc?

Heb dit stuk 6 weken geleden nog gereden. Ze staan idd overal te controleren.
Toen ik daar naar toe reed belde mijn klant al om vooral aan de snelheid
te houden in Zwitserland want ze kontroleren als gekken de laatste tijd en
de boetes zijn torenhoog! Gewoon rustig aan doen dus..Moeilijk he? :wink:

01 dec 2006 11:55

ER schreef:
2000 gtv schreef:Hmmm... heb nog steeds een stinger liggen......Toch maar weer inbouwen? :scratch:

Hier óók! Heb twee van die jongens liggen (beide maar uitgebouwd)....

Meneer Spee(d), waar blijft u?????
Afbeelding

Het bezit is toch ook al strafbaar?????
Innemen dus bij deze biechters! :mrgreen: :wink:

01 dec 2006 12:33

Rob Herfst schreef:Het bezit is toch ook al strafbaar :?:

Laatste keer dat ik een (door hem gesponsord) programma zat te kijken, meende ik dat HET iets ander verkondigde ..... :shock:

.... die rukeend is zo tegenstrijdig als het maar kan in z'n eigen uitspraken ...

01 dec 2006 13:17

Die emails zijn een creatie van fietsrijdende nietsnutten die ons de stuipen op het lijf willen jagen met onzichtbare controles. Vaak zitten er ook fotos bij van hoe die dingen er dan uitzien. Als je goed kijkt zie je dan dat die fotos zijn gemaakt in het buitenland. (landschap, wegwijzers etc)

Die emails zijn gewoon opgesteld door van die Treehuggers die ons angst willen inboezemen.

En dat lukt blijkbaar want ik krijg ze inderdaad ook al jaren via via doorgestuurd. Elke keer dezelfde lijst.....

Geen angst. Hoewel. kan het nog erger dan het al is hier in ons land?

01 dec 2006 14:25

Zoveelste janktopic.

01 dec 2006 18:22

Staan ook taalfouten in. 'Worden verbaliseert' is volgens mij geen goed Nederlands... :roll:
Plaats een reactie