Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

996 ijsschade !!

11 dec 2006 21:58

Wat een blokje ijs al niet kan aanrichten :roll: :cry:

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

11 dec 2006 22:20

da's alweer een tijd geleden dat ik die zag. De deuken doen nog steeds pijn. Het zal je overkomen... :shock: :?

Afbeelding Afbeelding

11 dec 2006 22:26

horn schreef:da's alweer een tijd geleden dat ik die zag.

Geen foto's erbij van het dak deze keer, dus ook (nog) geen aanleiding tot discussie over of het te voorzien was en daarmee wellicht opzet in het spel is. ;) :^:

11 dec 2006 22:28

Afbeelding

11 dec 2006 23:23

Om te janken als dat je overkomt.
Ik wil er niet eens over nadenken hoe je dat weer moet glad maken op die mooie rondingen.

Probeer dat de verzekering maar eens uit te leggen...;
"Nou ik stond stil en van links boven kwam een groot stuk ijs dat niet meer op tijd kon remmen."
:wink:

11 dec 2006 23:46

Porsche "on the rocks".... :twisted:

11 dec 2006 23:49

LouisXIV schreef:Porsche "on the rocks".... :twisted:

Rocks on the Porsche... :cheesy:

12 dec 2006 0:00

EriC4C schreef:Geen foto's erbij van het dak deze keer, dus ook (nog) geen aanleiding tot discussie over of het te voorzien was en daarmee wellicht opzet in het spel is. ;) :^:

Volgens mij staat de bewuste carport nog steeds overeind...fier alle (gespeelde? :wink: ) hoon overleefd... :wink:

12 dec 2006 8:44

Nops, bij de vorige serie, waren er ook foto's van het dak te zien, er ligt een PAK sneeuw op dat dak, waar je eng van wordt... Denk dat Eric het niet eens over "de carport" had ;)

12 dec 2006 8:48

maar die staat idd nog fier overeind, met Tijs zijn tractor eronder... :lol:

Afbeelding

12 dec 2006 9:35

paSCal schreef:Denk dat Eric het niet eens over "de carport" had ;)

Bij een post van Eric ben ik meestal geneigd door te denken...weet ook niet hoe dat komt... :twisted: :twisted:

12 dec 2006 15:28

Blijkbaar geheel onterecht. :wink:
Afbeelding

12 dec 2006 16:31

Een dikke 13 jaar geleden geleden onder hagelschade (hogel zo groot als tennisballen) meer dan 50 dikke deuken in mijn 2 jaar oude wagen. Wagen stond buiten (remklauwen waren net geverft en stond in het hete zonnetje op te drogen) en ik was niet thuis :cry:
De Mercedes (nieuw) van de overburen was totaal verlies , alles serres etc volledig verwoest. Dat was een grote fiasco voor velen. Gelukkig had ik een omnium die mijn schade dekte. De wagen van de toenmalige vrouw had ook totaalschade maar was door de leeftijd niet meer omnium verzekerd.
Ik kan jullie vertellen dat ik een paar jaren panische angst had als de lucht ineens zwart wordt.

12 dec 2006 21:29

911-lover schreef:Ik kan jullie vertellen dat ik een paar jaren panische angst had als de lucht ineens zwart wordt.

Dan denk je ineens weer aan die vrouw? :roll: :mrgreen:

12 dec 2006 22:38

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Is idd zeker 10jaar geleden dat ik nog eens aan haar gedacht had :wink:

Maar geen panische angst van die hoor , dat was een ander :twisted:
Plaats een reactie