goed heren en dames jullie mening.
na een tijdje rond hebben gedwaald in zuid amerika en me geboorte land suriname, kwam ik toevallig achter het volgende.
Overigens een hele toffe tijd gehad.
Ik kan dus op me 46e gebruik maken van het re-immigratiebeleid van nederland .
wat betekend dat in het heel kort. ik kan dus terug gaan naar suriname op m'n 46e met een uitkering tot m'n dood. waarop ik dus dacht, dan ga ik dus op m'n 46e met pensioen, heb ik in iedergeval vanuit die uitkering me basiskosten gedekt(vaste lasten stroom,water,telefoon,verzekeringen,etc,etc,etc.... max 200 euro per maand, en dan heb je alles gedekt.)
wat krijg ik mee als ik alleen zou gaan 300 euro per maand. de gemiddelde werknemer daar krijgt per maand 180 euro.
laat ik dan me pensioen uitbetalen en me bedrijfjes verkoop hoef ik in principe eigenlijk daar nog geeneens gebruik van te maken.
maar lijkt me wel mooi om met me 46e met pensioen te gaan en daar toch wel heel relaxed te gaan leven. Ik heb daar al grond dus hoef alleen maar een huis te bouwen.
voor 100.000 euro laat ik daar een huis bouwen , waar je hier 1 miljoen voor betaald.
begin ik daar weer een leuk bedrijfje, barretje of restaurant of zoiets, voor de fun om toch nog bezig te zijn.
wat auto's betreft, ik heb daar meerdere 996 turbo's en 1 997 turbo gezien, een ferrari enzo,lambo's en ook veel japanse imports Nissan skylines, toyota's supra's en noem het maar op, meerdere 996 cabrio's, heel veel cayennne's. dus qua porsche aanwezigheid ga ik niet tekort komen, wat ik wel miste was een goeie Porsche garage, maar dat bied weer mogelijkheden voormezelf om iets te beginnen.
Ik heb zelf zoiets, ik ben er 30 jaar niet geweest en ik moet toch echt me gedachten gang bij gaan stellen over suriname. het is echt een ontwikkeld 3e wereld landje, wat in een enorme economische boost zit. Er is ook nog wel veel corruptie aanwezig, en het werkt daar geheel niet zoals het in nederland werkt. maar als je de juiste mensen kent, kan je er veel bereiken.
wat me ook opviel dat er toch al heel veel nederlanders aanwezig waren die daar nu hun geluk zijn gaan beproeven, allemaal met succes(volgens hun eigen woorden). En ook veel stagiares uit NL. (mooie
)
ik ga vast horen, daar betaal ik me belastingcenten nou voor, maar ik kan je zeggen. dat valt reuze mee. Ik heb heel veel opdrachten gedaan voor onze overheid, en ik weet hoeveel er over de balk word gegooid en daar is deze regeling maar peanuts bij.
dus zou je het dan als je mij was geweest ?
Laatst bijgewerkt door
RufBTR op 20 dec 2006 22:38, in totaal 1 keer bewerkt.