Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

911 net bij wegmisbruikers, iemand van hier?

06 jan 2007 20:56

Zag net de uitzending van wegmisbruikers met de aanhouding van een zilveren 911. Maakt de uitzending wel interesanter met zo'n 911. Is het iemand van hier of die we kennen? :wink:

06 jan 2007 21:33

Net gemist ( was de weg aan het misbruiken :lol: )

06 jan 2007 21:34

Is een herhaling van vorig jaar als ik me niet vergis. Toen onbekend wie het was en ik denk nog steeds... :wink:

06 jan 2007 22:11

was die kerel met die dikke proletenklok om zijn pols toch? ergens in de weilanden tot staan gebracht ofzo? :roll:

06 jan 2007 22:13

uitzending was van 2 of 3 jaar geleden, want radar-detector-detector moest nog komen en trasject-controle ook.
Jongetje (zoontje?) dat achterin zat ook blij; mocht hij ook eens in de Porsche rijden... :wink:

06 jan 2007 22:15

horn schreef:was die kerel met die dikke proletenklok om zijn pols toch? ergens in de weilanden tot staan gebracht ofzo? :roll:

Bij een Porsche hoort een klokje:twisted: :wink: :cheesy:

06 jan 2007 23:11

wordt er gevraagd of het een bekende van het forum is,begint horn over de man z,n klok te zeiken. Jaloers of zo.? :twisted:

07 jan 2007 0:08

Ja...Harald zou zelf ook wel een mooie klok willen addie... :wink:

07 jan 2007 9:09

addie schreef:wordt er gevraagd of het een bekende van het forum is,begint horn over de man z,n klok te zeiken. Jaloers of zo.? :twisted:

wat ik schreef was precies wat er was blijven hangen van dit filmpje dat inderdaad al een keer of twee a drie eerder is uitgezonden. dus ik begin helemaal niet 'te zeiken' over die man z'n klok. Vroeg me af of het 'dat filmpje' was. En waar zou ik in vredesnaam jaloers op moeten zijn? Op zo'n blingbling rolex? :roll:

overigens ieder z'n meuk hoor. wilde je niet beledigen, mocht je net zo'n klokkie hebben.

07 jan 2007 12:11

Jurgen schreef:Ja...Harald zou zelf ook wel een mooie klok willen addie... :wink:
Volgens mij houdt "harald" niet van uiterlijk vertoon(als ik zo naar zijn album kijk) dus dat geloof ik niet jurgen. :wink: btw ik ben niet onder de indruk van je pb,s horn

Re: 911 net bij wegmisbruikers, iemand van hier?

07 jan 2007 12:13

red devil schreef:Zag net de uitzending van wegmisbruikers met de aanhouding van een zilveren 911.

Zijn allemaal herhalingen van 2004 :shock: :(

07 jan 2007 12:24

addie schreef: btw ik ben niet onder de indruk van je pb,s horn

Pb-verkeer blijft pb-verkeer addie...en wordt niet op het forum verder gevoerd , "adviseer" je hiermee te stoppen!

07 jan 2007 12:26

gisteren werd er zowaar een sneheids overtreding van meer dan 50 kmh door de vingers gezien(motorijder) De man kreeg alleen een boete en mocht zijn papiertje houden.Begon de politie agent zelfs sportief te vinden. :D

07 jan 2007 14:45

addie schreef: :wink: btw ik ben niet onder de indruk van je pb,s horn

Meneer Addie, denk u onder de indruk te zijn van mijn PB's aan u, of zal ik het maar gewoon via de postbode houden.

Dan heb ik nog wel een leuke brief voor u :lol: :lol:

Verder heb ik ook een proletenklokje..jaja een mooie gouden Rolex heb ik gekregen bij het halen van mijn quota voor 2006.........dank u allen voor uw inzet om dit voor mij te realiseren.

Verder zou ik het vergeten, een goed 2007, trapt u hem maar in dat rechterpedaal van uw bolide.

07 jan 2007 16:14

hahaha. ik vind die meneer spee zo,n grappige man. :D :D :D :D Maar van mij heeft u de klok niet verdiend,ik heb geen post van u gehad.!!! (goed van mij he jurgen?)

07 jan 2007 16:21

Wat ik afgedragen heb verleden jaar is wel genoeg voor een goede middenklasser horloge , maar zeker niet voor een Rolexje :twisted:
Plaats een reactie