09 jan 2007 17:22
09 jan 2007 17:40
09 jan 2007 17:44
09 jan 2007 17:50
09 jan 2007 17:54
Jort schreef:Type katalysator. U9 is een geregelde kat, K6 bijvoorbeeld een niet geregelde kat.
Staat op het kentekenbewijs van de auto.
09 jan 2007 17:57
Marco schreef:nooit geweten
09 jan 2007 18:00
09 jan 2007 18:00
09 jan 2007 18:03
09 jan 2007 18:11
WdePundert schreef:Mijn K6 regelt dus niets!
911-lover schreef:Van de K-Kat had ik idd ook nog niet gehoord.
Ik kende wel het verschil tussen de U-kat en de voorganger G-Kat
09 jan 2007 18:48
09 jan 2007 19:06
09 jan 2007 19:10
Nine-eleven schreef:Blijft allemaal wel een kat in de zak . . . .
. . . . kost extra geld en je raakt er vermogen door kwijt
10 jan 2007 14:56
MichM3 schreef:"...de kat kost je sowieso een aantal paarden..."
10 jan 2007 15:00
Nine-eleven schreef:Blijft allemaal wel een kat in de zak . . . .
. . . . kost extra geld en je raakt er vermogen door kwijt
10 jan 2007 18:27
Marco schreef:Nine-eleven schreef:Blijft allemaal wel een kat in de zak . . . .
. . . . kost extra geld en je raakt er vermogen door kwijt
bij een 3.2 kostte aflevering zonder kat 500 gulden meer
10 jan 2007 18:58
Nine-eleven schreef:Ik kocht in die tijd een nieuwe GTI 16V speciaal zonder kat met een meerprijs.
Reden: beter te tunen, auto is met Oettinger materiaal op 2.0 specificaties opgebouwd (ca. 190 pk).
10 jan 2007 20:11