11 jan 2007 20:06
11 jan 2007 20:07
11 jan 2007 20:17
11 jan 2007 21:40
11 jan 2007 21:47
11 jan 2007 21:54
Hoeveel zijn er eigenlijk van verkocht?
11 jan 2007 21:55
Peet964 schreef:
Hoeveel zijn er eigenlijk van verkocht?
11 jan 2007 22:00
11 jan 2007 22:34
Auke231 schreef:Wat doet een 964 RS vandaag de dag kwa prijs?
11 jan 2007 23:06
2 gelukkige forummers die onlangs eentje aangeschaft hebben kunnen je het best deze vraag beantwoorden
12 jan 2007 5:22
Classic912 schreef:RS (inclusief touring): 2051
RS America 1992: 298
RS America 1993: 450
RS America 1993 718: 68 stuks
RS 3.8: 100 stuks
(Targa Forio spreekt over 2251 stuks?!)
12 jan 2007 8:30
12 jan 2007 10:07
Marcel schreef:(..)
Mooie auto zo'n 964RS, maar zwaar overbetaald voor wat je daadwerkelijk (niet) krijgt, want je betaalt natuurlijk bij zo'n RS vooral voor wat je niet krijgt....
12 jan 2007 10:12
Marcel schreef:want je betaalt natuurlijk bij zo'n RS vooral voor wat je niet krijgt....
12 jan 2007 10:21
Marcel schreef:Als de productie aantallen van en RS (2500 of zo...) een indicatie zijn voor de geinflateerde waarde dan prijs ik me gelukkig met mijn 993 targa, want daar zijn er ook maar zo'n 3600 van gemaakt...
12 jan 2007 10:36
12 jan 2007 10:41
MichM3 schreef:Marcel schreef:Als de productie aantallen van en RS (2500 of zo...) een indicatie zijn voor de geinflateerde waarde dan prijs ik me gelukkig met mijn 993 targa, want daar zijn er ook maar zo'n 3600 van gemaakt...
Marcel..ik dacht dat de 993 targa aab 1575 stuks gestopt was...
12 jan 2007 10:44
outletvalve schreef:
Er bestaat toch ook nog een Clubsport versie van de RS : M-030 Clubsportpakket: speciale recaro stoelen, 6-puntsgordels, fabrieks rolkooi (gelast), sper.
12 jan 2007 11:02
Devils son schreef:outletvalve schreef:
Er bestaat toch ook nog een Clubsport versie van de RS : M-030 Clubsportpakket: speciale recaro stoelen, 6-puntsgordels, fabrieks rolkooi (gelast), sper.
Nee, al zijn er genoeg die de "gewone" RS (ook wel lightweight of basic, intern M001) aanduiden met clubsport. Ook de NGT wordt door sommigen clubsport genoemd.
De fabriek kende gewoon de RS (M001), de luxere variant (Touring, M002) en de race variant (Group N GT1, M003).
12 jan 2007 11:34
12 jan 2007 11:44
12 jan 2007 12:36
adu schreef:Marcel schreef:(..)
Mooie auto zo'n 964RS, maar zwaar overbetaald voor wat je daadwerkelijk (niet) krijgt, want je betaalt natuurlijk bij zo'n RS vooral voor wat je niet krijgt....
Shame on you
12 jan 2007 12:38
outletvalve schreef:MichM3 schreef:Marcel schreef:Als de productie aantallen van en RS (2500 of zo...) een indicatie zijn voor de geinflateerde waarde dan prijs ik me gelukkig met mijn 993 targa, want daar zijn er ook maar zo'n 3600 van gemaakt...
Marcel..ik dacht dat de 993 targa aab 1575 stuks gestopt was...
2447 stuks volgens http://www.elfer-gtr.de/
12 jan 2007 12:39
Marcel schreef:adu schreef:Marcel schreef:(..)
Mooie auto zo'n 964RS, maar zwaar overbetaald voor wat je daadwerkelijk (niet) krijgt, want je betaalt natuurlijk bij zo'n RS vooral voor wat je niet krijgt....
Shame on you
Beete tussen de regels door lezen, RS is natuurlijk een superbak, maar ook met zijn beperkingen en voor dagelijks erg "on the edge"..
en dunnere ruiten, dunner plaatwerk is per defenitie toch echt "minder"...en daar rijdt ie niet fijner van, wel harder...
12 jan 2007 12:41
Marcel schreef:(..) wie biedt er 50,000 euro voor de mijne???