Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Porsche Boxster importeren vanuit USA

16 jan 2007 11:41

Ik heb een vraag. Ik werk en woon momenteel in de UK en met de sterke pond (en zwakke dollar) lijkt het mij bijzonder aantrekkelijk om in de US een Boxster te kopen en te importeren naar de UK en zo uiteindelijk naar NL te importeren (BPM-vrij). Heeft iemand ervaring met het verschepen van een auto uit de VS? Ik hoor graag tips of ervaringen. De specs van de US-Boxster en EU-Boxster zijn gelijk neem ik aan?

Gilles

16 jan 2007 11:44

Hallo Gilles,

even de "zoeken" knop gebruiken bovenaan de pagina en je trefwoorden ingeven.
Dan kom je oa DIT tegen

-klikken op oranje woordje- :wink:

16 jan 2007 13:51

Was er geen verschil in vermogen tussen de US versie en de Eu versie?

Re: Porsche Boxster importeren vanuit USA

16 jan 2007 15:43

Gilles 2.2E schreef: lijkt het mij bijzonder aantrekkelijk om in de US een Boxster te kopen en te importeren naar de UK en zo uiteindelijk naar NL te importeren (BPM-vrij).

... er zijn toch ook wel BPM vrije 2de hands Boxsters te vinden in Europa :?: :idea:

17 jan 2007 18:30

Ik ben gisteren een langs geweest bij de Porsche Dealer in Santa Clara, was toevallig in de buurt.
http://www.stevenscreekporsche.com/

De verkoper wist mij te vertellen dat hij op dit moment "gek" gebeld wordt vanuit Europa om auto's "op te sturen" vanwege de gunstige dollarkoers.

Hij had een aar dagen geleden nog een Carerra GT naar de UK laten vliegen :lol:

Er stond trouwens ook nog een gloed nieuwe Carrera GT in de showroom.
Ik had helaas geen camera bij me :oops:

Er stonden heel wat tweedehands porsches buiten te wachten op een nieuwe eigenaar......heel veel nieuwe trouwens ook :shock:

17 jan 2007 18:45

911_2.2T schreef:Ik ben gisteren een langs geweest bij de Porsche Dealer in Santa Clara, was toevallig in de buurt.
http://www.stevenscreekporsche.com/

De verkoper wist mij te vertellen dat hij op dit moment "gek" gebeld wordt vanuit Europa om auto's "op te sturen" vanwege de gunstige dollarkoers.

Inderdaad spotgoedkoop zijn de 997 S.
Hmmm, tijd om daar binnenkort een kijkje te nemen.

17 jan 2007 18:49

911_2.2T schreef:Er stond trouwens ook nog een gloed nieuwe Carrera GT in de showroom. Ik had helaas geen camera bij me :oops:

Bedoel je die links staat als je binnenkomt :?: :mrgreen:

Ga daar in februari weer eens kijken.

17 jan 2007 19:45

Bedoel je die links staat als je binnenkomt :?:

Yep die bedoel ik. Aardige verkoper trouwens, heeft me even rondgeleid.
Plaats een reactie