17 jan 2007 12:36
17 jan 2007 12:41
17 jan 2007 12:47
KEV-911 schreef:Heb je meer info, kleuren, interieur,..
Je moet ook rekening houden dat er wss een serieuze kost bij zou gekomen zijn qua restauratie
17 jan 2007 14:59
17 jan 2007 15:24
17 jan 2007 21:04
molen934 schreef:Was hem ook zo kwijt, maar wat zou hij nu waard zijn![]()
17 jan 2007 22:15
Kocht mijn eerste 911 in 1983 een coupe uit 1976
Werd op de club links en rechts voorbij geblazen
Maar ja je bent jong en je wilt wat hé
Kocht hem toen voor c.a. FL 22.500,--
Was hem ook zo kwijt, maar wat zou hij nu waard zijn
17 jan 2007 22:46
molen934 schreef:Wou eens een 5 bak, elektr. ramen, rembrekr. en Fuchs velgen
Was het een carrera 3.0? Die zijn duur aan het worden.
18 jan 2007 11:55
18 jan 2007 19:02
18 jan 2007 19:07
18 jan 2007 19:16
18 jan 2007 21:36
18 jan 2007 23:06
19 jan 2007 0:39
leander schreef:Hoe zou het liggen met de Turbo's qua prijsvastheid? Neem als voorbeeld de al wat oudere 930 van 1978. Deze doen nu zo'n 25.000 - 35.000 euro op. Ik neem aan dat dat nog gaat stijgen?...
19 jan 2007 9:15
lindemans schreef:Mijn idee is dat de 3.0 en 3.2 waardevast zijn als ze technisch goed bij worden gehouden: geen schade / roest en op tijd de beurtjes met stempeltjes: dan worden deze types niet goedkoper meer volgens mij.
19 jan 2007 11:07
19 jan 2007 11:46
19 jan 2007 12:02
19 jan 2007 12:11
19 jan 2007 12:45
adu schreef:Ondanks de relatief geringe afschrijving blijft het een kostbare hobby. Heb het al eens eerder uitgerekend: afschrijving (variabele afhankelijk van type en ouderdom), onderhoud (lump sum € 600,-), wegenbelasting (ca. € 600,-), verzekering (all risk ca € 1.250,-) en benzine (ik ben even uitgegaan van 7.000 km p/jr) ... sta je toch te kijken hoor. Je zit voor je het weet (en dan ben ik nog aan de voorzichtige kant als ik het heb over afschrijving en onderhoud) rond € 4.500,- p/jr en dan moet er niks bijzonders gebeuren.
19 jan 2007 12:55
KEV-911 schreef:(..)Hangt ervan af van welk jaar hij is hé .![]()
Ik betaal +-200 euro verzekering, 29 euro taks, onderhoud (150 euro-300euro) andere kosten, momenteel veel wegens motorcheck-up maar was gewoon om alles eens na te zien en olieverlies te doen stoppen)
Het duurste voor mij is op jaarbasis de benzine
19 jan 2007 13:06
19 jan 2007 21:57
20 jan 2007 18:40