Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Welke Porsche club moet ik Kiezen..?

21 jan 2007 10:36

Ok,

misschien is deze vraag al eens gesteld( neem ik aan):

Van welke Porsche club moet ik lid worden...?

Deze vraag is serieus...want ik wil jullie dweilen nu toch ook gaan ontmoeten, sinds ik weer een P'tje heb. :?

Re: Welke Porsche club moet ik Kiezen..?

21 jan 2007 10:41

D.D. schreef:Deze vraag is serieus...want ik wil jullie dweilen nu toch ook gaan ontmoeten, sinds ik weer een P'tje heb. :?

... omtrend het adres van Dr. de Meyere :?: :roll:

Om ons te ontmoeten hoef je alleen maar dit Porsche-Forum in de gaten te houden - waar doorgaans buiten de eigen activiteiten ook die van ander clubs ten toon gesteld worden :shock:

In de link-sectie vind je het een en ander over clubs ....

Met de zoekfunctie kan je ook wel het een en ander aan meningen en ervaringen vinden :idea:

"echte" Porsche-clubs zijn o.a. de NPC en de PCH ...

... daar buiten heb je ook nog b.v. de PFD ....

21 jan 2007 12:26

Echte Porsche clubs ????? :lol: :lol: :lol:

Genoeg keus in Nederland, iets wat Porsche AG eigelijk liever niet ziet.:cry: :cry: :cry: , maar dat is typisch Nederlands net als de omroepen.
Maar zij zien liever het Engelse voorbeeld, 1 overkoepelende club met registers...................................................

Kijk hier ff of er wat tussen zit: http://imp.porsche.com/netherlands/nl/m ... scheclubs/

Verder zal ik me onthouden van Jehova gedrag :lol: :lol: :lol:

21 jan 2007 12:32

John4S schreef:Kijk hier ff of er wat tussen zit: porsche.com/netherlands/porscheclubs

Of hier op ons eigen forum 8)

21 jan 2007 14:24

Wat gaat er nou boven PF? Kost als je wilt af en toe 10Euri (+/-) en no strings attached en voldoende activiteiten, voor elk wat wils! :wink:

21 jan 2007 20:06

Je moet niks :idea:

21 jan 2007 20:58

Voor forummers met nesteldrang is eigenlijk de NPC de meest geëigende club. Waarom? Dat is voor iedereen anders. Maar begin maar eens met zoeken naar PCH-evenementen op het PorscheForum... :wink:

21 jan 2007 21:32

Gebruik je zoekfunctie.

21 jan 2007 21:44

molen934 schreef:Je moet niks :idea:

Ja, dat dacht ik nou ook. Makkelijk, hoef ik het niet meer te schrijven.. :wink:

21 jan 2007 22:06

Dweilen :scratch:

Dit komt nou niet echt geinteresseerd over wat andermans auto betreft :? Beetje vreemde woordkeuze.

21 jan 2007 22:08

Double G schreef:Dweilen :scratch:

Dit komt nou niet echt geinteresseerd over wat andermans auto betreft :? Beetje vreemde woordkeuze.

Denk dat ie ons bedoeld, niet de auto's :roll: :wink:

21 jan 2007 22:50

Had ik overheen gelezen, maarre, de term dweilen klinkt in ieder geval mij niet als een compliment in de oren. :evil:

21 jan 2007 22:53

Kom op jongens, gewoon een beetje humor! Stelletje lamballen! :lol: :wink:

21 jan 2007 23:05

Jeroen C3.0 schreef:Kom op jongens, gewoon een beetje humor! Stelletje lamballen! :lol: :wink:

OK dweil, had ik even niet begrepen, sorry! :x

21 jan 2007 23:20

:lol:

21 jan 2007 23:25

ben je wel eens driftend een bocht uitgekomen..?

ik noem dat dweilen....dat is complimenteus bedoeld jongens.... :roll:

Hmmm, het humor peil is..... :jocolor:

21 jan 2007 23:28

p.s. : ik ben er al uit, ik kan helaas niet naar delft in februari, maar in maart kom ik al naar tetteringen....dus is een club wel nodig?

meetings zat, en btw...daar zien we toch elke keer de zelfde hardcore DWEILEN...neem ik aan. :wink:

21 jan 2007 23:33

Leuk album, overigens... :wink:

22 jan 2007 15:18

Ik heb de voorbije jaren ervaren dat je niet persé in een club moet zijn voor uitstapjes , evenementen etc samen met andere Porschisten.
De Forums (Belgisch en Nederlands Porscheforum) zorgen voor een meer dan gevulde kalender :wink:

22 jan 2007 15:26

Klopt. En anders organiseer je zelf wat. Of niet, Koen. :wink:

22 jan 2007 15:34

Zo is het maar net :lol: :lol: :lol:

22 jan 2007 17:06

De NPC !!! Dat schijnt dé club bij uitstek te zijn, en het meest geliefd en onbesproken op dit forum !!!! :D

... dit uiteraard op voorwaarde dat je per se in een club wil gaan, want zonder gaat natuurlijk ook om dweilen te ontmoeten 8) :?

22 jan 2007 23:17

911-lover schreef:Ik heb de voorbije jaren ervaren dat je niet persé in een club moet zijn voor uitstapjes , evenementen etc samen met andere Porschisten.
De Forums (Belgisch en Nederlands Porscheforum) zorgen voor een meer dan gevulde kalender

Wil wel graag lid worden , maar mijn kalender is vol.

23 jan 2007 9:20

Als je toch geen enkele tijd hebt voor verenigingsactiviteiten, waarom wil je dan wel graag lid worden?

welke porsche club

23 jan 2007 10:17

We hebben un klupke opgericht voor mensen.......................... :roll:
Ik noem het samenscholings drang, allemaal klupkes in een klupke.
Nooit een hecht verband.
Lekker met vrienden en kennissen zelf een toerke uitzetten, zo'n 3 a 4 auto's en lekker toeren, terrasje en wat eten. :wink:
Maar ja, als je geen eigen idee hierover hebt en filerijden met 30 auto's leuk vind, oke!
Plaats een reactie