24 feb 2007 0:05
24 feb 2007 0:18
24 feb 2007 0:32
24 feb 2007 0:36
24 feb 2007 0:54
jeroenoop schreef:Volgens je avator heh je een gt3rs![]()
24 feb 2007 0:58
GI996C schreef: Als ik nu op zoek zou zijn naar een nieuwere Porsche zou ik dat maar op 1 plek doen, in Duitsland; het aanbod en het prijsverschil zijn groot.
24 feb 2007 1:01
24 feb 2007 16:25
24 feb 2007 20:58
24 feb 2007 21:00
24 feb 2007 21:11
24 feb 2007 21:54
roenkie schreef:....
- Uiteraard AKK laten doen.
...
24 feb 2007 23:27
roenkie schreef:
Wat heeft het importeren van een duitse auto voor effect op de waarde van de auto ivm toekomstige doorverkoop? Dus heeft een geïmporteerde een lagere verkoopwaarde dan een NL model?
25 feb 2007 2:38
25 feb 2007 10:47
25 feb 2007 12:59
25 feb 2007 14:07
roenkie schreef:Zoals Herbst vast nog wel weet wordt er hier nogsteeds gespeeld om de boxster te vervangen door een 996![]()
25 feb 2007 15:14
barolo schreef:Voor 45K heb jij een S bij een NL P dealer uit 2002.
25 feb 2007 18:09
25 feb 2007 18:13
maurice schreef:En kijk inderdaad maar eens om je heen op de weg hoeveel import er rond rijdt.
25 feb 2007 18:32
Boxstermouse schreef:barolo schreef:vooralsnog naar om het aanbod in Duitsland in de gaten te houden..
25 feb 2007 19:34
ECT schreef:
Weet je dat wel zeker?
Lees dit draadje ff: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=12460
26 feb 2007 10:36
26 feb 2007 23:09
barolo schreef:Een porsche Boxster 3.2S uit 2003 met een budget van 50K is makkelijk haalbaar. Jij kan een import gespeciaiseerd bedrijf zoals Cabrioland een zoekopdracht geven, waarbij zij er voor gaan zorgen dat jouw wens binnengehaald wordt.
barolo schreef:De meest veilige manier is om bij een Porsche dealer in Duitsland te kopen en de garantie in NL te laten verlengen a 1200 pj. Voor deze optie zou ik zelf kiezen. Mijn Boxster S komt bij Porsche Munchen vandaan en staat nu onder Porsche garantie bij Porsche Rdam.
barolo schreef:Een geimporteerde P vind ik zelf iets minder waard dan een NL. De boekjes zijn in het Duits, het alarm voldoet niet aan SCM en als er echt problemen zijn, wie gaat die dan oplossen. P DL en P NL gaan naar elkaar zitten staren en komen niet echt met oplossingen. Voor 45K heb jij een S bij een NL P dealer uit 2002.
maurice schreef:hier in NL beter met een auto om dan dat ie hier meer waard zou moeten zijn.....
27 feb 2007 0:22