Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Gesloten onderwerp

Porsche verkocht, het was een gezellige tijd...

07 maart 2007 20:51

Mannen en die enkele vrouw,

Vandaag de sleutels overhandigd aan degene die mij twee jaar geleden de sleutels gaf. Ik heb mijn porsche verkocht. Reden van verkoop is dat de ratio heeft gewonnen van het gevoel. Geld ten opzichte van de lol. Porsche-tijd versus qualitytime met het gezin en een plezierig drukke baan.

Ach, wat maakt het ook uit.

Met plezier kijk ik terug op de enkele porsche-forum-ritjes, de mensen met de Porsche, de trip naar Zuffenhausen, naar Zolder, naar de Ring en de avond-uurtjes rijden in de ondergaande zon met-het-schuifdak-open. Genoten van dit forum met de meest (on)zinnige verhalen en discussies. Het was een leuke tijd.

En nu? Een fles wijn lostrekken en kijken naar dat gapende gat in de garage. Wat een ruimte opeens... :cry:

Iedereen bedankt voor het wij-gevoel :!:

07 maart 2007 21:08

Gecondoleerd..

07 maart 2007 21:14

R.I.P.

:cry: :cry: :cry:

07 maart 2007 21:31

Maak ik nu uit je verhaal ook nog op dat je dit forum ook nog gaat verlaten :shock: . In dat geval kan ik enkel zeggen weet waar je aan begint en sterkte in de toekomst :cry: .

07 maart 2007 21:34

en waar gaan 'we' dat gapende gat mee vullen?

groet

07 maart 2007 21:43

Ook van deze kant gecondoleerd.
Maar laat dit geen reden zijn om hier weg te blijven.
Er zijn er hier wel meerdere die geen Porsche meer hebben maar hier nog steeds rondhangen :twisted: :wink:

07 maart 2007 21:52

Ben benieuwd hoe lang het duurt......... :wink:
Maar, succes verder :D

07 maart 2007 22:11

don't be a stranger 8)

07 maart 2007 22:15

Enerzijds gefeliciteerd met de verkoop, anderzijds jammer dat je ons gaat verlaten. :cry: Misschien spreken we elkaar nog eens.......
Mv.g John. :wink:

07 maart 2007 22:16

let op m`n woorden daar kom je van terug.
Jaren geleden mijn 944 verkocht, want het was mooi geweest we moesten maar eens gaan denken aan serieuzere zaken, vrouw, stationwagen ,hond en kind.
Jaren lang heb ik er spijt van gehad :cry: :cry: :cry: , uiteindelijk toch weer de stap gezet en het afgezworen om ooit nog porscheloos te zijn. :scratch:

07 maart 2007 22:46

en wat ben je er nu mee opgeschoten.....geld op de bank??? dat is de meest waardeloze plek voor geld.....

07 maart 2007 22:51

Innige deelneming Maxfli.
Dat gapende gat geraakt nog wel eens gevuld.

07 maart 2007 23:24

RIP.... :cry:

Re: Porsche verkocht, het was een gezellige tijd...

08 maart 2007 1:04

Maxfli schreef:Reden van verkoop is dat de ratio heeft gewonnen van het gevoel.

Is dat net zoiets als dat je te oud geworden bent om nog seks te hebben?

Dan wens ik je veel sterkte voor de toekomst!

08 maart 2007 1:06

911-lover schreef:Maar laat dit geen reden zijn om hier weg te blijven.
Er zijn er hier wel meerdere die geen Porsche meer hebben maar hier nog steeds rondhangen :twisted: :wink:

idem, net zoals er hier rondhangen die nog steeds geen Porsche hebben :?

08 maart 2007 8:48

ik begrijp u best , ik heb het ook ooit geprobeerd .....(maar ik had geen sterk karakter)

08 maart 2007 9:07

Een mooie afscheidsrede, sterkte..... :cry: :roll: :cry:

08 maart 2007 9:09

het afscheid hoeft niet voor altijd te zijn, wie weet.

robert

08 maart 2007 9:09

achja...als je een leuke baan hebt, een leuk gezin en evengoed nog best verdient dan is het toch geen drama? We zien hem vast wel weer eens terug, met een nieuwe Porsche....uhm...misschien een nieuwe GT3RS ofzo :mrgreen:

Veel succes in de toekomst :wink:

08 maart 2007 9:59

Verstandig besluit voor dit moment en succes met de keuze voor de opvolging.

08 maart 2007 10:11

het leven is een aaneenschakeling van keuzes :res:

08 maart 2007 11:42

maxfli heeft nu meer ruimte voor zijn net nieuw aangeschafte golfkarretje :!: :wink:
moedig besluit, zal ook heel verstandig zijn maar ik hoop het niet mee te hoeven maken wat jij nu meemaakt, sterkte :!:

08 maart 2007 12:00

Ratio tja als je die laat meespelen dan is het geen eerlijke wedstrijd maar je hebt in ieder geval alles mogen beleven voor 2 jaar en dat is meer dan sommigen kunnen zeggen die ook onwijs graag een Porsche willen maar die om wat voor reden dan ook, er nooit 1 zullen bezitten.

Een garage gevuld met ratio stja dan heb je ruimte. :wink:

08 maart 2007 12:28

Maxfli,

Heb je een keer ontmoet bij Hette, maar om zomaar de 911 weg te doen :!:
Koop dan een Ferrari o.i.d., je moet toch wat :roll:
Grapje natuurlijk maar voor mij zou dit onmogelijk zijn, heb al zolang een 911 :cry:
Bij zo'n mooie dag als vandaag moet het toch gaan kriebelen, die glimmende 911 voor de deur :oops:

08 maart 2007 12:44

Dit is heel triest, je Porsche weg doen is alsof je afscheid neemt van een dierbare met het daarop volgende rouwproces. Als ik iets voor je kan betekenen in deze periode aarzel dan niet. Ook zijn er veel andere instanties met een hulplijn die je terzijde kunnen staan in de verwerking van je verdriet. :cry:
Gesloten onderwerp