Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
15 maart 2007 8:32
Beste Porscheliefhebbers,
Ik heb me hier nog niet voorgesteld, en daar heb ik nu ook geen tijd voor dus dat zal ik vanmiddag doen, maar ik wil graag meteen beginnen met een vraag. 2 Weken geleden heeft mijn vader een porsche boxster gekocht, en nu willen we hem graag gaan 'uitproberen' in Duitsland. Nu heb ik al een topic op dit forum gelezen dat de A31 daar ideaal voor is. Mijn vader wilde graag weten op welke stukken van de A31 de snelweg onbegrensd is. We willen vanaf Dalfsen vertrekken.
Bedankt!
Jasper
15 maart 2007 9:01
Ik hoop dat hij de betekenis van verkeersborden kent en goed kan zien.
15 maart 2007 13:29
tja wat zal ik zeggen, de stukken die daar voor aangageven zijn
15 maart 2007 13:34
De vraag lijkt mij duidelijk en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of deze weg geheel vrij is of dat er veel stukken zijn waar je toch aan een maximale snelheid moet houden.
Er zijn hier toch genoeg die daar al gereden hebben?
15 maart 2007 14:10
de enigste beperking is de top van je auto enof je rechtervoet.
Op een vroege zondagochtend is er geen kip op de weg.
15 maart 2007 14:12
Duidelijk
En voor de rest op de verkeersborden letten.
15 maart 2007 14:29
en opletten voor kruiwagens op de weg........
Laatst bijgewerkt door
964Cee-4 op 15 maart 2007 14:31, in totaal 1 keer bewerkt.
15 maart 2007 14:38
rij naar Boxmeer, dan richting Goch: vanaf de grens vol op gas drukken, eeeeeeerlijk!
(vorige week 285 gehald, en ook niet sorry voor het milieu)
15 maart 2007 14:49
Riccio4S schreef:rij naar Boxmeer, dan richting Goch: vanaf de grens vol op gas drukken, eeeeeeerlijk!
Ik ga ook wel eens bij Boxmeer de grens over, maar het is daar naar mijn mening over het algemeen wat drukker dan de 31 waar ik ook regelmatig rij. Zondag ochtend is idd het ideale moment, maar voordat je vanaf dalfsen op de autobahn zit duurt toch wel even. Ik denk dat je het makeklijkste via A28/A37 kan en dan bij Zwartemeer over de grens, en dan op de A31 richting het noorden. Volgens mij is daar bijna alles nog zonder limiet.
Peter
15 maart 2007 17:37
pterps schreef:Riccio4S schreef:rij naar Boxmeer, dan richting Goch: vanaf de grens vol op gas drukken, eeeeeeerlijk!
Ik ga ook wel eens bij Boxmeer de grens over, maar het is daar naar mijn mening over het algemeen wat drukker dan de 31 waar ik ook regelmatig rij. Zondag ochtend is idd het ideale moment, maar voordat je vanaf dalfsen op de autobahn zit duurt toch wel even. Ik denk dat je het makeklijkste via A28/A37 kan en dan bij Zwartemeer over de grens, en dan op de A31 richting het noorden. Volgens mij is daar bijna alles nog zonder limiet.
Peter
Ok, duidelijk. Bedankt voor de reacties!
15 maart 2007 20:03
Het is al avond, wanneer gaat de voorstel(len)ling beginnen.
15 maart 2007 21:16
Deze snelweg loopt ook langs Bottrop, zal wel geen toeval zijn dat net daar Brabus zijn hoofdkwartier heeft
...
15 maart 2007 22:26
Riccio4S schreef:rij naar Boxmeer, dan richting Goch: vanaf de grens vol op gas drukken, eeeeeeerlijk!
Pcies! Prima stukje weg. Even rustig aan doen tot grensovergang Goch en dan plankgas!!
16 maart 2007 16:32
Er is een stuk vanuit het noorden richting Bottrop dat een limiet van 100km
kent. Voor zover ik weet gelden er richting het noorden nog geen beperkingen. Vanuit Dalfsen rijd je dus het beste via de A1 naar Oldenzaal/De Lutte en ga je daar de grens over richting Osnabrück. Hier geld wel een beperking tot 100km maar dat is maar een kort stukje van 10km of zó.
Je komt dan al snel bij de afslag naar Emden A31....nu kun je gassen...
Have fun!
16 maart 2007 19:10
Godspeed schreef:Deze snelweg loopt ook langs Bottrop ...
Uitkijken voor afgeladen gezinswagens dus
die op weg zijn naar WB Movieworld