Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

2x Carrera GT

28 maart 2007 21:30

Vanmiddag rond 14:00h op de snelweg Arhus - Hamburg, ik had m'n raam maar even open gedraaid, moet je toch van genieten. Toevallig mensen van hier? :twisted:

Afbeelding

Re: 2x Carrera GT

28 maart 2007 21:35

Herman S schreef:Toevallig mensen van hier? :twisted:

Jeetje je kan toch ook nooit ff stiekum een proefritje maken, of je wordt weer gespot :lol: :lol: :lol: :lol:

(was het maar waar)

Blijft kippevel een Carrera GT life horen................

28 maart 2007 21:54

Herman S schreef
Toevallig mensen van hier?

De achterste heeft zo te zien een Duits kenteken .
Ik ken niet eens een Nederlands forumlid met een CGT.
Hoeveel zijn er eigenlijk in Nederland geregistreerd :?: :?:

28 maart 2007 22:12

Minder dan er in Nederland rijden in ieder geval. Zelfs de meeste rijkaards vinden de BPM iets te veel van het goede en laten hun CGT in het buitenland registreren

28 maart 2007 22:41

Meneer Perridon rijdt vlg mij gewoon met een NL-kenteken, vanaf volgende week zal de CGT op stal staan ben ik bang :?

28 maart 2007 22:50

Marco schreef:vanaf volgende week zal de CGT op stal staan ben ik bang :?

Krijgt ie dan z'n Veyron afgeleverd? 8) :wink:

28 maart 2007 22:51

patrick911 schreef:
Krijgt ie dan z'n Veyron afgeleverd? 8) :wink:

Sterker nog: IS al afgeleverd.

28 maart 2007 22:54

Die is al afgeleverd! 8) :wink:

http://www.autojunk.nl/clips/view/1049

28 maart 2007 22:54

Mooi, staat de Carrera GT volgende week vast bij de 'koopjes' :mrgreen:

28 maart 2007 22:59

Bugatti à €1,8 miljoen

Afbeelding

Trots bewondert Michel Perridon (midden) zijn splinternieuwe Bugatti Veyron op de oprijlaan van zijn woning.
De eigenaar van computeraccessoiresleverancier Trust haalde deze week zijn bolide op bij dealer Hessing.
„Het is top. Een feest om in te rijden”, aldus Perridon.
Zijn Bugatti is de eerste van de in totaal vijf die er in Nederland zijn verkocht.
De exclusieve supersportwagen kost maar liefst 1,8 miljoen euro.
Daarmee is de eigenaar een forse sponsor van de belastingdienst.
Van de 1,8 miljoen is 700.000 euro weggelegd voor bpm en btw.

Ik neem aan dat hij dat beetje BTW wel zal terugvorderen! :lol: :wink:

28 maart 2007 23:17

Rob Herfst schreef:
Ik neem aan dat hij dat beetje BTW wel zal terugvorderen! :lol: :wink:

Reken jij even de bijtelling op een Bugatti uit? :shock:

(ok, je kan voor de BTW de auto als zakelijk aanmerken en voor de IB/LB niet...)

28 maart 2007 23:21

Blijft toch wel iets aantrekkelijks hebben zo'n CGT (en vooral in het geel)
De enigste gele die ik ooit gezien heb was bij Porsche Center Stuttgart
Laatst bijgewerkt door 911-lover op 28 maart 2007 23:32, in totaal 1 keer bewerkt.

28 maart 2007 23:26

Woont Perridon óók al in de Straatweg? Daar wonen méérdere spekkers van de staatskas.... :wink:

Schijnt wel prettig wonen te zijn.

28 maart 2007 23:28

911-lover schreef:Blijft toch wel iets aantrekkelijks hebben zo'n CGT (en vooral in het geel)
De enigste gele die ik ooit gezien heb was bij Porsche Center Stuttgard

Deze toevallig :?: :wink:

Afbeelding

28 maart 2007 23:29

Eventjes BPM aftikken:

Afbeelding

Ik mag hopen dat ik op een dag ook mijn schouder ophaal voor dit soort bedragen ;)

28 maart 2007 23:32

Neen , het is een andere.
Mijn fotootje was niet zo goed gelukt daar de poort dicht was

28 maart 2007 23:32

Devils son schreef:Reken jij even de bijtelling op een Bugatti uit? :shock:

€ 396.000,- bij zijn inkomen optellen, maar denk jij ook niet dat hij gewoon een sluitende kilometeradministratie zal overleggen.

Het is vast een reclame/promo investering, dus waar is de exacte grens van een zakelijke/privé rit!

28 maart 2007 23:37

Waarschijnlijk is het inkomen 0,- en de hypotheek rente aftrek gigantisch.. Het blijft moeilijk de financiële achtergrond te doorzien. Voor het zelfde geld kan je een 2e huis in België/Zwitserland/Italië erbij kopen en de "Hiddink" constructie toepassen... Maar dan wel goed uitgevoerd ;)

29 maart 2007 7:32

De Veyron van Perridon staat (nog) niet op kenteken. Zelfs hij twijfelde of het wel zin had om de BPM te betalen. Zou trouwens niet weten wat je er anders mee moet.

29 maart 2007 8:28

de eerste veyron crash is ook al een feit. :roll:

The idiot who crashed it, was driving 100MPH in the weather you see in the photos. The car spun around 3 times, hit another car (with a 7 month pregnant woman in it), then went up an embankment and hit a tree.

Kijk HIER

Nah the guy driving the Bugatti was with a younger male passenger and is a businessman in his 40’s who runs a rental car company with his brothers. But the funny thing is the car was taken away by the same truck driver who had delivered it to the owner just a week earlier. ha…. lol

29 maart 2007 8:58

Rob Herfst schreef:maar denk jij ook niet dat hij gewoon een sluitende kilometeradministratie zal overleggen.

Nee. Dat is totaal onlogisch. Hij zal deze auto waarschijnlijk vooral gebruiken voor privéritjes.

29 maart 2007 10:41

denk dat michel schaap niet in deze auto mag rondrijden :!: :wink: :twisted:
die veyron blijft mooi speelgoed maar zo'n CGT is ''da bomb'' :!:

29 maart 2007 13:25

Sanhi schreef:Waarschijnlijk is het inkomen 0,- en de hypotheek rente aftrek gigantisch..

Dat gaat niet zo goed samen :D

29 maart 2007 14:17

Enkele dagen geleden eens binnengesprongen bij Carrera Motors Gent, en er stond een Carrera GT van een klant in de showroom. Het blijft een "moeilijk" design, maar de wagen is en blijft verbluffend en indrukwekkend : breed, laag, hypersport...

29 maart 2007 14:31

ArminG schreef:
Sanhi schreef:Waarschijnlijk is het inkomen 0,- en de hypotheek rente aftrek gigantisch..

Dat gaat niet zo goed samen :D

met een flinke bijtelling wel hoor :idea: :wink:
Plaats een reactie