Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Verschil 996TT en USA 996TT

02 apr 2007 20:52

Hoi,

Kan iemand mij duidelijk maken waar de verschillen liggen tussen de 996TT zoals hij in europa is geleverd en de USA.

Inderdaad, de USA versie heeft een mijlenteller.. Is dit (+ de digitale teller) bijv. om te zetten naar Kmh?

Alvast bedankt voor jullie input.

Groetjes,

Peter

02 apr 2007 21:24

Als bij de mijlenteller ook de km/h in het klein erbij staan kun je die zonder problemen omwisselen voor een km/h teller.
Hebben dat laatst gedaan met een 3.2 en klopte perfect, ook de gereden kilometers.

02 apr 2007 21:34

Ook de digitale teller is om te zetten. Ik heb dar ooit iets over gelezen maar dat zal ik eens terug moeten zoeken.

02 apr 2007 21:40

Bumpers :idea:

02 apr 2007 21:42

Koplampen dan ook in dat geval.... :?: :idea:

02 apr 2007 21:56

Nee aan de koplampen is vlgs mij niets anders.
De bumpers zijn voorzien van de extra impact rozetten
en natuurlijk de zij lichten in de bumpers

02 apr 2007 22:03

Hebben die Amerikanen niet van die rare dingen op de auto zitten , die hun wel mooi vinden :?: Of is dat alleen bij de oudere (klasieke) modellen :?:

03 apr 2007 2:26

DeniS2 schreef:Nee aan de koplampen is vlgs mij niets anders.
De bumpers zijn voorzien van de extra impact rozetten
en natuurlijk de zij lichten in de bumpers

Amerikanen hebben doorgaans inderdaad grotere (plastic) bumpers :D -insert pamela-
Daarnaast ook vaak oranje gekleurde knipperlicht lenzen ipv oranje lampjes. Ook wil de auto nogal eens hoger op de wielen staan vanwege de klote wegen in de VS die vooral in de stad rampzalig zijn. Een spoorweg wil je echt niet met meer dan 5 kmh overheen gaan want dan ben je je voorspoiler kwijt :shock:

03 apr 2007 6:58

Ik weet niet hoe het zit bij de 996 maar bij mijn nieuwe Boxster kan ik de digitale informatie allemaal zo omzetten naar Europese instellingen. Geldt voor de mijlenteller, boordcomputer, temperatuurmeter en automatische airco.

03 apr 2007 16:44

jeroenoop schreef:Hebben die Amerikanen niet van die rare dingen op de auto zitten , die hun wel mooi vinden :?: Of is dat alleen bij de oudere (klasieke) modellen :?:

jij bedoelt van die '' bugshields'' voor op de neus :?:
zoja, zijn er in no time af te halen.

03 apr 2007 19:42

Bedankt iedereen voor zover!

De verschillen zijn niet groot en om te bouwen. Ik zit namelijk te denken aan USA import. Ze zijn daar goedkoper dan hier , en ik zou wel eens kunnen gaan nadenken over een jongere 996TT met minder kilometers.

groetjes,

Peter

03 apr 2007 19:58

DeniS2 schreef:De bumpers zijn voorzien van de extra impact rozetten

Afbeelding :pale:

03 apr 2007 20:43

Naar ik heb begrepen zijn die rozetten er vrij eenvoudig af te halen. Moet je wel even die 2 gaten dichtmaken.

Aero, ik zit in de US (Californie) en heb hier net een nieuwe Boxster aangeschaft. Als je wilt dat ik bij mijn dealer informeer dan wil ik dat best doen/ Of als je de contactgegevens van mijn verkoper wilt hebben. Aardige vent, zit al 40 jr in de Porsche en heeft nog samen met Ben Pon geracet.

03 apr 2007 21:32

Hans,

bedankt voor je aanbod.

Peter
Plaats een reactie