Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

dit moet ik toch even delen

04 apr 2007 20:37

maandag was ik bij een autobekleder langs gegaan, want ik wilde kleurstelling kiezen voor de stoelen en zitjes van de porsche. maar daar gaat het hier niet om. ik sta daar buiten te wachten, want die bekleder moest een telefoontje plegen. komt er een man met een 997 gt3 aanrijden, bij het bedrijf ernaast. supermooi ding, dus ik zei ook:

"mooie porsche heeft u"
"ja vindt je"
"jazeker, gt3 vind ik de mooiste porsche"
"ja ik heb hem eigenlijk alleen zodat mensen kunnen zien dat ik geld heb, maar ik zie dat jij ook een porsche heb?"
"nou hij is eigenlijk van me pa."
"o naja mooi vind ik hem niet. kon hij niet iets beter betalen."
"wat is dat nou weer voor opmerking?"
"is gewoon een vraag hoor. ik vind als je geen echte porsche kan kopen, moet je niet zo'n oud roestgeval kopen en doen alsof je geld hebt."

toen ben ik maar naar binnen gelopen wat het ging nergens over. zulk soort mensen moeten ze verbieden een porsche te kopen, die snappen de waarde er niet van :evil:

04 apr 2007 20:39

Bijzonder.....lijkt me een leuke kerel laten we hem uitnodigen voor een meeting :lol:

Sukkels

04 apr 2007 20:43

Bekrompen en zielige personen hou je altijd. Lekker laten waaien.

04 apr 2007 20:45

Maar wel eerlijk 8)

Re: dit moet ik toch even delen

04 apr 2007 20:55

lagel schreef:... komt er een man met een 997 gt3 aanrijden, bij het bedrijf ernaast.

Mooie locatie voor 'n onverwachte meeting :?: :twisted:

04 apr 2007 21:23

Kijk, das dus duidelijk een kerel die niet weet wat "Porsche-rijden" betekent. Begrijpelijk dat hij zich er zo over uitlaat, hij weet begot niet eens waar hij het over heeft.

Had hij toevallig ook z'n harem bij ?

04 apr 2007 21:30

Gewoon gevalletje van onzekerheid en minderwaardigheidsgevoel willen maskeren met veel goud of een dure auto.

ik zou me er niet te veel aan storen in ieder geval ( alhoewel enige jaloezie hier misschien weer wel op z`n plaats is denk ik ).

:wink:

04 apr 2007 21:31

Lijkt me meer het type voor een CL 600...

Weet je zeker dat het geen grapje is ? Anders wel een trieste baas. Ach ja, sommige moeten die GT3-tjes toch eens nieuw aanschaffen zodat wij ze over een jaar of 8 voor een net prijsje tweedehands aan kunnen schaffen!

:wink:

04 apr 2007 21:31

zoveel gt3's rijden er niet rond, kenteken genoteerd? traceren die vent!

gegroet,
clemens, 'die lachend cash een gt3 kan afrekenen maar uit bescheidenheid voor een 964 heeft gekozen' :lol:

en daar heeeeeel blij mee is!

04 apr 2007 21:37

clemens schreef:'die lachend cash een gt3 kan afrekenen maar uit bescheidenheid voor een 964 heeft gekozen' :lol:

Wat is nou precies het verschil tussen Clemens en die GT3-man? :wink:
Laatst bijgewerkt door Nicolò op 04 apr 2007 21:38, in totaal 1 keer bewerkt.

04 apr 2007 21:37

Ach wat maakt het uit zulke mensen moeten er ook zijn want anders kunnen wij (ik) niet zo'n mooie auto 2e hands kopen. :?
Hij betaalt mooi het grootste gedeelte van je auto, oke hij mag er een tijdje in rond rijden maar hij beseft toch niet wat ie in handen heeft. 8)

04 apr 2007 21:38

Nicolò schreef:
clemens schreef:'die lachend cash een gt3 kan afrekenen maar uit bescheidenheid voor een 964 heeft gekozen' :lol:

Wat is nou precies het verschil tussen Clemens en die GT3-man?

dat dit een geintje is.... :lol:
Laatst bijgewerkt door clemens op 04 apr 2007 21:38, in totaal 1 keer bewerkt.

04 apr 2007 21:38

Doet me denken aan dit draadje:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=12820&start=0

Betrof ook de eigenaar van een 997 gt3, die had 'm ook voor anderen (de buurt) gekocht. :shock: :lol:

04 apr 2007 21:40

Zou niet graag in die buurt willen wonen.

04 apr 2007 21:40

Pfff, lekker boeiend, dat soort gatsen zijn dit draadje niet waard. Hebben niet begrepen waar Porsche rijden om gaat. En veel geld hebben betekent overduidelijk niet dat je ook klasse hebt. :D

04 apr 2007 21:45

MS964 schreef:Doet me denken aan dit draadje:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=12820&start=0

Betrof ook de eigenaar van een 997 gt3, die had 'm ook voor anderen (de buurt) gekocht. :shock: :lol:

Doet er wel HEEL ERG aan denken :idea: :roll:

04 apr 2007 21:45

Hebben niet begrepen waar Porsche rijden om gaat

Thats right its a way of life :ba: ik heb alleen een dubbel leven namelijk een Porsche life en een biker life, maar het gaat prima samen. :batman:

04 apr 2007 22:01

*Kijkt op de kalender. Denkt: "het is rijkelijk laat hiervoor". Gaat over tot de orde van de dag*

04 apr 2007 22:09

Misschien had ie iets te compenseren :twisted:

Snelle wagen, klein *****

04 apr 2007 22:15

Of misschien had zijn eega hoofdpijn... :)

04 apr 2007 22:20

was echt zo'n gladde gozer, ben gewoon weg gelopen. moet toch iemand volwassen zijn :P

04 apr 2007 22:40

Groot gelijk!

Het feit dat je (lachend?) weg bent gelopen spreekt enorm vóór je Lagel!

Wat een ongelooflijke l*l-viool was dat! Je had kunnen vragen hoe laat hij weer terug moest zijn in het circus..........

Afbeelding

04 apr 2007 23:28

lagel schreef:maandag was ik bij een autobekleder langs gegaan, want ik wilde kleurstelling kiezen voor de stoelen en zitjes van de porsche. maar daar gaat het hier niet om. ik sta daar buiten te wachten, want die bekleder moest een telefoontje plegen. komt er een man met een 997 gt3 aanrijden, bij het bedrijf ernaast. supermooi ding, dus ik zei ook:

"mooie porsche heeft u"
"ja vindt je"
"jazeker, gt3 vind ik de mooiste porsche"
"ja ik heb hem eigenlijk alleen zodat mensen kunnen zien dat ik geld heb, maar ik zie dat jij ook een porsche heb?"
"nou hij is eigenlijk van me pa."
"o naja mooi vind ik hem niet. kon hij niet iets beter betalen."
"wat is dat nou weer voor opmerking?"
"is gewoon een vraag hoor. ik vind als je geen echte porsche kan kopen, moet je niet zo'n oud roestgeval kopen en doen alsof je geld hebt."

toen ben ik maar naar binnen gelopen wat het ging nergens over. zulk soort mensen moeten ze verbieden een porsche te kopen, die snappen de waarde er niet van :evil:

Iemand van hier? :wink:

04 apr 2007 23:34

heb ik net een gt3 besteld :wink: , blijkt dit soort volk erin te rijden... :evil:

kan ik hem dus weer afbestellen :cry:

04 apr 2007 23:38

lagel schreef:
"ja ik heb hem eigenlijk alleen zodat mensen kunnen zien dat ik geld heb,

Geloof toch niet dat ik dat letterlijk zo gezegd heb...
Plaats een reactie