Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

verjaardagsverassing voor zoon (8 jaar)

06 apr 2007 8:02

Hallo daar,
Hele brutale vraag maar welke porsche eigenaar zou mijn zoon op zijn verjaardag in juni de verassing van zijn leven willen geven door hem een stukje mee te laten rijden in een porsche.
Hij is al sinds hij kan praten helemaal idolaat van deze auto's.
Ik heb al gekeken om zo'n auto een middag te huren maar dat is helaas voor ons niet op te brengen.
Alvast heel erg bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om dit berichtje te lezen en ik hoop dat ik iemand kan vinden die hem de verassing van zijn leven wil geven.

gr marike

06 apr 2007 8:07

Zou leuk zijn Marike als je vertelt wanneer hij jarig is, ....juni, en in welke plaats je woont.

06 apr 2007 8:08

Leuk idee marike, zal wellicht wel een forumlid zijn die in de buurt woont.

in welke regio / plaats moet gedacht worden?

06 apr 2007 9:33

Dat moet toch wel gaan lukken? En meld ook even wat je budget dan wél is voor die dag.

Geintje. :twisted: :wink:

06 apr 2007 10:54

De woonplaats is idd belangrijk en er zal hier zeker iemand zijn die die droom waar maakt.
En in juni verjaardag hebben , dat moet een goede zijn (ikzelf , vriendin en zoon verjaren ook in Juni) :twisted:

06 apr 2007 11:04

en marike, lukt het met de gevraagde info? woonplaats en datum.. zijn denk ik zat eigenaren die daar wel een uurtje aan willen besteden..

06 apr 2007 11:23

...en ook niet onbelangrijk. Wat wil ie precies :?:

Ik kan me de 'vet cool rit' van 2005 nog herinneren:
"Nee papa, ik wil niet in die hoge Porschehuuuhhuuuh. Ik wil in een echte :!: " :lol:

Zo vind ik een klassieke 911 erg leuk, maar ik kan me ook voorstellen dat zo'n manneke dat dus weer helemaal niks vind. :(

06 apr 2007 11:51

Goede morgen Marike, ben je daar nog :roll:

06 apr 2007 12:12

, een verassing, ben je daar wel zeker voor, niet doen...:)
ik zou eerder een verrassing aanbieden...
met al dat vuur.(lolz)

welke regio ?

06 apr 2007 12:14

patrick911 schreef:...en ook niet onbelangrijk. Wat wil ie precies :?:

Ik kan me de 'vet cool rit' van 2005 nog herinneren:
"Nee papa, ik wil niet in die hoge Porschehuuuhhuuuh. Ik wil in een echte :!: " :lol:

Zo vind ik een klassieke 911 erg leuk, maar ik kan me ook voorstellen dat zo'n manneke dat dus weer helemaal niks vind. :(

Volgens mij barstten de kinderen in snikken uit omdat ze ingedeeld waren in een Cayenne, waarbij één van de kinderen brulde:"Néééé, ik wíl niet in dat busje; ik wil in een echte Porsche!" :lol: :lol: :lol:

06 apr 2007 12:28

Begrijpelijk :lol: :lol: :wink:

Natuurlijk voldoet de Cayenne ook aan de letters "Porsche", maar dat is niet waar de gemiddelde kleine man aan denkt bij het horen van de woorden "Porsche" en misschien "sportwagen".

Hoe mooi ook, ik denk dat de zoon van Marike ook niet uitzinnig wordt als dit komt voorrijden:
Afbeelding
:wink:

06 apr 2007 12:36

Het blijft ook weer prachtig leesvoer dit Forum, zie hoe zo'n liefelijke, onschuldige moederlijke vraag toch weer zo'n kansloze (?) lijst met raadzame, meedenkende, constructieve reacties oplevert.....

Daarom geniet ik zo van PF!! :)

06 apr 2007 12:38

idd humor ten top :lol:
nu nog het adres krijgen :wink:

06 apr 2007 13:11

Waarschijnlijk heeft Marike niet verwacht dat er al zo snel (binnen een paar uur) zoveel reacties zijn gekomen :lol: Maar ik denk zeker dat er wel een foummer is die de birthday boy wil trakteren op een ritje 8)

06 apr 2007 13:46

Geen probleem Marike, als het in de buurt is en de datum schikt, misschien leuk om met een aantal forummers de kleine te verrassen.

06 apr 2007 13:49

Peter, Boxster schreef:Geen probleem Marike, als het in de buurt is en de datum schikt, misschien leuk om met een aantal forummers de kleine te verrassen.

Np, laat maar weten... :wink:

06 apr 2007 14:25

Ik had inderdaad niet verwacht dat ik zo snel zoveel reacties zou krijgen.Echt geweldig.:cheers:
Ik was even werken en de broodnodige paasboodschappen doen.
Ik woon in alphen aan den rijn en mijn zoon is jarig op 21 juni maar met het ritje zou ik hem graag verrassen op zaterdag 23 juni.
Het zou echt supertof zijn als het lukt en over een eventuele vergoeding voor benzine en zo zullen we het vast wel eens worden.
Al weet ik zeker dat het glunderende gezicht van mijn zoon meer beloning zal zijn dan euro's ooit zullen kunnen zijn

06 apr 2007 16:20

Misschien kunnen wij er een minimeeting organiseren bij:
Vogelpark Hotel Rederij Avifauna
Hoorn 65 2404 HG Alphen aan den Rijn
Telefoon 0172 - 487575 :arrow: :wink: :lol:

06 apr 2007 16:21

pas maar op. voordat je het weet wil hij ook een computer en hangt hij de godganse dag hier rond... :lol:

succes, zal wel lukken schat ik zo in.

06 apr 2007 16:38

.
Ik woon in alphen aan den rijn en mijn zoon is jarig op 21 juni maar met het ritje zou ik hem graag verrassen op zaterdag 23 juni.

Alphen a/d Rijn komt goed uit alleen de 23e juni zit ik in zuid Frankrijk!!!! :cry:

06 apr 2007 16:46

Dat is balen zeg.Tenminste voor mij maar niet voor jou natuurlijk.Ben jij soms die man die ik in de herenhof aan gesproken heb.Die zat ook vaak in het buitenland.Had een 944 geloof ik

06 apr 2007 16:47

Sorry zie dat je in lelystad woont dus dat klopt dan niet.

06 apr 2007 16:49

horn schreef:pas maar op. voordat je het weet wil hij ook een computer en hangt hij de godganse dag hier rond... :lol:

succes, zal wel lukken schat ik zo in.

Hij heeft deze site nog niet ontdekt gelukkig maar de hele dag achter de computer doet hij al als hij de kans krijgt.Vooral ,hoe kan het ook anders,need for speed is favoriet

06 apr 2007 16:53

marike schreef:Ben jij soms die man die ik in de herenhof aan gesproken heb.Die zat ook vaak in het buitenland.Had een 944 geloof ik

Dat kon hij wel eens geweest zijn, dan. Alleen komt ie hier niet zo heel vaak... :roll: :wink:

06 apr 2007 17:09

De 944 die ik zag bij de school van mijn zoon was niet van de man die ik aansprak hahaha.Heb dus een briefje onder de verkeerde ruitenwissers gedaan.Die man had trouwens niet veel zin om mee te werken omdat hij me niet kende.Prima hoor kan ik begrijpen.
Daarom dacht ik probeer het op deze manier.
En over de verschillende types.Mijn zoon is vooral gek van de carrera Gt maar ik snap ook wel dat ik die hier niet zal vinden.
De tractor zou hij minder leuk vinden maar verder is het embleem al genoeg om hem gek te krijgen denk ik
Plaats een reactie