Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

DGB V.I.P.

07 apr 2007 11:44

gisteren die bimbo gezien die met Jan Vayne(?) een 944 voor het goede doel '' bewerkt''.
was een leuke auto maar wat ze ervan gemaakt hebben..................................................................... :evil: :? :cry: (berken dashboard, ronde achterlichten, patservelgen erop, to tone bekleding etc.).
wat vonden jullie ervan en wat vinden jullie uberhaupt van het programma :?:

07 apr 2007 11:48

is toch de grote beurt? beetje erg slap aftreksel van pimp my ride op MTV (wat ik een heerlijk programma vind om te kijken op de sportschool). Die Yorinde Mol moeten ze morgen van de buis schoppen, wat een vreselijk wijf.

Jan Vayne ook een vreselijk wijf. Alleen het goede doel is positief. Verder vind ik helemaal niks. Deze aflevering dan ook niet gezien.

07 apr 2007 12:01

horn schreef:is toch de grote beurt? beetje erg slap aftreksel van pimp my ride op MTV (wat ik een heerlijk programma vind om te kijken op de sportschool). Die Yorinde Mol moeten ze morgen van de buis schoppen, wat een vreselijk wijf.

Jan Vayne ook een vreselijk wijf. Alleen het goede doel is positief. Verder vind ik helemaal niks. Deze aflevering dan ook niet gezien.

Jan Wayne is een kerel;) Maakt muziek..Jorinde de s**** runt dat programma.

Het was dus een Alpine Weiss (insert ringel-s) 944 NA uit 1985 Type 2..

Afbeelding

Ik heb met grote ogen zitten kijken wat ze ermee gedaan hebben, is gewoon verkrachting te noemen

-plaatsen S2 voorspoiler
-Plaatsen andere zijschermen (geloof replica vna de CGT 924)
-Led ronde achterlichten geplaatst
-2 eindpijpen gemaakt aan beide kanten met een hobby bob systeem omdat anders de benzine tank in de weg zit :P
-foei lelijk dash
-Wel mooie kleur exterieur..
-Velgen swap naar lelijk dingen, had dan die teledials gehouden of er Cup2/3/Fuchs velgen onder gelegd..
-Handgrepen weggewerkt (gaten) MET PLAMUUR!!!!

Dit is hem geworden
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

07 apr 2007 12:03

Ik heb er ook een stukje van gezien. Eeuwig zonde van de 944. :(

07 apr 2007 12:09

Superprogramma, beste op de Nederlandse TV! Ik kijk het elke week, dat zou elke autoliefhebber moeten doen! Kijk ook op degrotebeurtvip.nl voor meer info. 8)

Very inside joke. :wink:

07 apr 2007 13:20

En dat stuur :shock: :cry:

07 apr 2007 13:57

“Ik zie dat er met veel plezier aan deze auto is gewerkt. Hij is mooi afgewerkt en hij is technisch ook prima in orde. Ik zet daarom de prijs op EUR 14.500”, aldus taxateur Wouter.

bron "de grotebeurt veronicatv"

Wie is die taxateur in hemelsnaam, mag niet eens kijken naar mijn Porsche :D

07 apr 2007 14:47

14.500 euro? In geen 14.500 jaar! :shock:

07 apr 2007 16:10

Tsjongejonge, wat een josti's.
Wat kunnen we wel in dit land :D

07 apr 2007 16:16

BAH!

Maar de velgen en de kleur van de auto is dan wel weer mooi. Positief blijven jongens.. Wat is er juist WEL mooi aan ????

weinig..... ik weet het :oops:

Leander

07 apr 2007 16:16

Rob964Tip schreef:“Ik zie dat er met veel plezier aan deze auto is gewerkt. " aldus taxateur Wouter.

Als dat ook al een reden is om de wagen een meerwaarde te geven :?

07 apr 2007 16:17

horn schreef:14.500 euro? In geen 14.500 jaar! :shock:

Daar koop je 2 goede S2's voor :shock:

07 apr 2007 18:07

horn schreef:14.500 euro? In geen 14.500 jaar! :shock:

Die gast had binnen 10 minuten ofsow een taxatie uitgevoerd (aldus op de tv :P ).

Maar die gasten hebben gewoon het autostyle boekje open geslagen wat voor cheap styling gaan we nu eens doen :twisted:

07 apr 2007 18:21

stellletje beuners en die jorinde is gewoon heel erg irritant

07 apr 2007 18:35

Tja, je hebt mensen die gaan voor orginaliteit en je hebt er die gaan voor ordinairiteit....helaas is tegenwoordig dat laatste erg in de mode.. :cry:

Ik vind persoonlijk een set cupspiegels op een 3.2 al zonde..

07 apr 2007 19:29

Ik heb het ook gezien...

Dat dashboard, en die led achterlichten :puker:

Wat hebben ze die auto verkracht zeg. :roll:

07 apr 2007 22:34

Ik zie hier in dit draadje nu precies weer de reden voorbij komen waarom ik zo weinig tv kijk :mrgreen:

07 apr 2007 22:42

Vraag me af of de verzekering zondermeer dat taxatierapport accepteerd :idea:

07 apr 2007 23:38

Deze man is volgens mij niet erkend als taxateur... :oops:

07 apr 2007 23:42

Dat buiten beschouwing gelaten gaat de verz.mij zeker niet zo maar accoord met 'n fikse waarde steiging :idea:

.... heb al eerder vernomen dat DGB slachtoffers hun voiture niet meer (all-risk) konden verzekeren :shock:

08 apr 2007 0:59

jongens ( en meisjes ) die prijs ging natuurlijk zo hoog door de night rider lampjes :lol: :shaking: :lol:

08 apr 2007 1:14

Jan Vayne schreef:“Ik vind het een erg lelijke auto, eigenlijk zelfs spuuglelijk” “Daar kun je toch helemaal niks mee. Ik moet het ermee doen, of kan ik nog ruilen?”

:shock:

08 apr 2007 7:54

ach, zo denk ik ook over Jan V. :wink:

08 apr 2007 10:18

Inderdaad een balle programma en er loopt geen vrouw rond waar ik me meer aan erger dan aan dat mens o nee er schiet me nog een te binnen een zekere patty.

En dan komt dat na zo'n top programma als Top Gear want dat is mijn hoogte punt op tv, een echte anti climax kan ik je vertellen. :puker:

08 apr 2007 10:30

Dat programma interesseert me niet, maar wat klopt er nou niet aan Jorinde? Of hebben jullie thuis allemaal Miss Universe op de bank zitten (verschillende jaargangen natuurlijk)? :lol: :wink:
Plaats een reactie