Dank voor jullie leuke reacties,
Zoals ik al aangaf in de start van de tekst, Ik haal ook vrij vaak mijn moeder op. Aangezien ze me al vanaf 8 jarige leeftijd altijd al over Porsche's heeft horen leuteren, vind ze het prachtig alleen al dat ik dit ook heb bereikt. Zij vind het ook elke keer weer een hele belevenis op zich. Laatste keer dat ik haar meehad liet ik haar het papierwerk van de vorderingen t.a.v. 911Stedentocht zien. Die vond ze heel interessant, maar legde ze snel naast haar neer, Ze wilde genieten van het rijden...
Opa: Wel leuk om voor het bejaardenhuis eerst de rollator achterin zetten (Makkelijker dan in de Golf) en daarna Opa naar binnen werken. Hij voelde zich echter zeer opgelaten om te worden geholpen. Maar ik zei hem, U heeft eerst voor ons gezorgt, nu is het tijd om de rollen om te draaien.
En inderdaad, het is moeilijker bij het uitstappen.... Eerst Opa eruit, dan rollator eruit en dan pas weer mobiel.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar en een aanraden voor diegenen die nog Grootouders hebben.
Zo'n permagrin vergeet je inderdaad nooit weer, die blijft je positief achtervolgen.
horn schreef:ouwe womanizer...
zie je wel dat een 924 ook een babe magnet is!
(But tru)
clemens schreef:ga morgen met de p bij mijn oma van 97 langs, zal es kijken of ik haar in de kuipstoel krijg...
Wow.... Erin krijgen gaat inderdaad soepeler dan er weer uit... En denk om die ouwe hartjes he???
maurice schreef:Geweldig om te zien hoe ook mensen die niet zoveel om autos geven de tijd van hun leven hebben als ze een met dit soort autos mee kunnen.
:
Ik moet zeggen dat mijn opa wel altijd een autoliefhebber is geweest. Hij heeft zelf vooral amerikaanse sport bolides gehad vroeger. Maar om in deze duitser te zitten...
Net als mastercard ja, Sommige dingen zijn onbetaalbaar.