18 mei 2007 12:58
18 mei 2007 13:07
18 mei 2007 13:56
18 mei 2007 14:39
outletvalve schreef:die problemen heb ik maanden geleden al gelezen op rennteam.
18 mei 2007 15:05
18 mei 2007 15:51
19 mei 2007 15:25
19 mei 2007 16:45
944 guy schreef:Jezus, wat jippie die gast een eind weg zeg...
19 mei 2007 18:02
944 guy schreef:Jezus, wat jippie die gast een eind weg zeg...
19 mei 2007 18:08
19 mei 2007 18:33
19 mei 2007 18:35
19 mei 2007 18:44
FROST schreef:J
Laten we niet vergeten dat het gewoon een stuk metaal is dat in elkaar gezet wordt ( met de hand ) en niet van te voren gecontroleerd kan worden of het ding na 200 kilometer nog steeds loopt. Dat is het risico..
19 mei 2007 19:02
19 mei 2007 22:54
20 mei 2007 10:41
20 mei 2007 23:58
21 mei 2007 7:03
21 mei 2007 7:42
horn schreef:maakt me overigens verder niet zoveel uit, daar ik toch niet in de markt ben voor een 997 turbo.
21 mei 2007 8:47
993S schreef:
Even ernstig , hoe kan iemand conclusies trekken uit een anonieme post van iemand op een forum zonder alle details te kennen.
Bij mijn weten is Porsche nog steeds begaan met de kwaliteit van zijn wagens. Zelfs meer , de kwaliteit verbetert steeds.
Een tevreden 997 Turbo rijder.
21 mei 2007 13:50
21 mei 2007 16:38
maurice schreef:Ik denk niet dat je de 997 turbo zo maar met de eerste generatie 996 kunt vergelijken.
Ten eerste heeft Porsche wel wat geleerd van de problemen met de 3.4 liter motoren in de 996 en schijnt de latere 3.6 liter een heel stuk betrouwbaarder te zijn. Daarnaast is het blok dat in de Turbo ligt van een heel andere constructie en behalve het feit dat het ook een flat 6 is niet te vergelijken met de 'standaard' motor. Dat geldt voor de 996 turbo modellen maar zeker ook voor de 997 Turbo.
Maar goed de tijd zal het moeten leren of de 3.6 liters beter zijn dan de eerste generatie 996.
En zoals ik al eerder meldde excessen komen altijd voor. Het blijft techniek en alles kan stuk. (Daar kan Aston Martin over meepraten )
21 mei 2007 17:42
21 mei 2007 22:04
21 mei 2007 22:05