05 jun 2007 15:30
05 jun 2007 15:33
05 jun 2007 15:35
05 jun 2007 15:41
05 jun 2007 15:44
05 jun 2007 15:47
paSCal schreef:Hmmmm, zou minder zijn als dat "het einde van Techart" betekent
05 jun 2007 15:52
05 jun 2007 16:20
05 jun 2007 16:23
05 jun 2007 16:52
BJ964 schreef:maar op dit stuk tekst afgaande, ziet het er niet al te rooskleurig uit
05 jun 2007 22:30
05 jun 2007 22:41
05 jun 2007 22:48
horn schreef:ben ik dan de enige die denkt dat Techart wellicht te goeder trouw is?
05 jun 2007 23:12
05 jun 2007 23:25
horn schreef:ben ik dan de enige die denkt dat Techart wellicht te goeder trouw is? Je bent Porsche tuner - je kent de Porsche organisatie als geen ander. Iemand biedt je een 997 turbo motor aan.
05 jun 2007 23:28
05 jun 2007 23:33
05 jun 2007 23:52
06 jun 2007 0:04
06 jun 2007 0:10
Jort schreef:maar speculeren blijft leuk.
06 jun 2007 0:25
06 jun 2007 0:28
mayonaise schreef:8 potten heb je lengte nodig of je diameter moet ferm krimpen , wat dan minder inhoud betekend...of ze moeten er een middenmotor van maken, maar dan ist geen 911 meer...
06 jun 2007 0:34
patrick911 schreef:het zou mij niet verbazen als er een 8cilinder in de 911 komt.
06 jun 2007 9:29
06 jun 2007 13:13