Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
12 jun 2007 17:28
Hallo collega snelheidsovertreders,
Iemand enig idee waar de portalen met de 'scanners' aan de Delftse kant van de A13 gebleven zijn ??
Lijkt erop dat de trajectcontrole daar stilletjes verdwenen is.... of is er een andere truc bedacht ?
Groeten,
Dick
12 jun 2007 17:37
das goed nieuws.....................
John
gisteravond geflitst
voor het eerst sinds jaren
12 jun 2007 17:59
Op de A13 ?
Ik weet niet of er iets anders voor in de plaats gekomen is ...
12 jun 2007 18:07
ik ga er morgen langs als niemand iets meld vandaag check ik het morgen even
u hoort nog
grtjs
mikey
12 jun 2007 18:57
Hallo Dr. Knauf,
Ik rij hier elke dag; ze zijn echt weggehaald.
Beide portalen boven beide rijbanen (van en naar Delft - Den Haag).
Iemand van het forum toevallig werkzaam bij Rijkswaterstaat en die meer kan vertellen?
gr.
dick
12 jun 2007 19:31
Heeft in de krant gestaan. Ze zijn voor onderhoud weggehaald. Gaat een paar maanden duren. De polisie controleert wel op een andere manier. Echter nog niet gezien
12 jun 2007 19:38
Op de site
www.flitsservice.nl las ik dat de trajectcontrole tot 1 juli buiten gebruik is.
In verband met onderhoud.
Maar ze gaan nog wel controleren, zeggen ze tenminste....
12 jun 2007 19:43
ok dick thnx dan hoef ik morgenniet te kijkenofze er nog hangen!
maar die vaste flitser net voor afslag 16hoven staat/hangt achter het verkeersbord er zeker nog wel
grtjs
mikey
12 jun 2007 21:29
Die camerakast die hangt daar al jaren (ca. 20 jaar...) en de laatste 10 jaar doet 'tie volgens mij niets meer. Heel, heel vroeger (hm, ik wordt ook een dagje ouder geloof ik
) deed 'tie het nog wel; ik rij er nu dagelijks met ca. 120 km/h onderdoor (100 toegestaan) en toen het ter plaatse nog 120 km/h was reed ik er ook altijd harder onderdoor. Nooit een boete gezien...
Bij de afslag Nootdorp op de A12 hangt ook zo'n ouwe camerakast die heeeel vroeger actief was maar nu ook al jaren niet meer...
Goed, ik weet genoeg; onderhoud dus... Thanks,
Dick
12 jun 2007 22:17
Dick schreef:ik rij er nu dagelijks met ca. 120 km/h onderdoor (100 toegestaan) en toen het ter plaatse nog 120 km/h was reed ik er ook altijd harder onderdoor. Nooit een boete gezien...
Die Mikey bedoelt hangt net achter de eerste 80 Km matrix
Of 'ie het doet weet ik niet ....
vraag me overigens af hoe ze het rolletje wisselen
14 jun 2007 0:14
maar de rest vd trajektcontrole daarzo na de punten hierboven besproken beide richtingen op flitsen de cameraas nog steeds!!
dus net de a13 op en af vanuit of naar rotterdam zeg maar
ik kom er net vandaan net geconstateerd
grtjs
mikey
14 jun 2007 23:45
Dat zal zijn voor de trajectcontrole voor het stuk tussen de A13 en de afslag Crooswijk op de A20. Daar nog even rustig 80 aanhouden dus lijkt me....
15 sep 2007 3:08
hallo porsche tijgers
ik wilde even melden dat het traject weer in werking is gesteld zag ik net
,
ik reed er vanavond langs het hele zooitje is weer als nieuw het flitst als de nona
een gewaarschuwd mens telt voor ....... minder bekeuringen
15 sep 2007 10:28
attent van je Dirk
zal erop letten....
15 sep 2007 10:37
Da's nou weer jammer, maar bedankt voor de waarschuwing.
15 sep 2007 11:03
Bedankt voor het testen; weten we ook weer waar we netjes moeten rijden. Gisteren bij Wegmisbruikers nog een hele trits Ferrari's (waaronder een Enzo en een F50) aangehouden met 200+, maar das off-topic
17 sep 2007 22:25
klopt allemaal... ware tijdelijk weggehaald met de waarschuwing dat ze mobiel gingen controleren...
nu hangt de helft weer terug, sinds vorige week... en de andere helft komt ook weer terug per 1 okt..
die ambtenaren houden houden zich nooit aan een schema, helaas nu wel.. was allemaal netjes aangekondigd...
een HSL kunnen ze niet op jaar nauwkeurig bepalen, een flitser restaureren tot op het uur... valt er geld te verdienen ofzo?
dis het was 2 maanden zonder file daar, nu doen ze het weer en ja, stilstaan...
rij voorzichtig..
hans
17 sep 2007 22:51
Ik weet wel zeker dat ze werken ook toen er onderhoud is gepleegd... heb namelijk een vriendelijk brief gehad van onze vrienden waarop stond dat ik een beetje te hard reed (15 km) op 2 juli